Music #1 | Geniet nog van de laatste weken zomer

De liedjes die ik jullie nu laat luisteren luister ik op dit moment vaak en vind ik super. Ze geven me het gevoel dat de zomer nooit zal stoppen. Beluister ze zeker eens!

Zet ik letterlijk op Replay:

Doet me denken aan mijn vakantiejob bij het speelplein:

Eén van de weinige Franse liedjes die ik echt leuk vind:

Weer een goede single van Katy B:

Maakt me blij en vrolijk:

Ellie Goulding is coming up:

Mooie boodschap en tekst:

Beter dan 1D, volgens mij dan toch, want Best Song Ever is echt flauw:

Het mag dan wel oud zijn, maar het is zo mooi. Een ode aan James Arthur:

Een nieuwe upcoming hit van mijn oude idool:

Een must-hit voor een feestje deze zomer, moest hier staan:

België steunen:

 

Wat zijn jouw favorieten van deze lijst? Is er nog een leuk zomers liedje die hier absoluut bij zou horen?

 

Een gedachte over “Music #1 | Geniet nog van de laatste weken zomer

Reageer met liefde.