@Vente Exclusive | Nicki Vankets Accessoires

Wie kent in België deze ontwerper niet? Als ik je kan geruststellen, de prijzen zijn minstens -50%, anders zou ik er ook niet naar kijken. Vente Exclusive heeft volgens mij weer een goed merk gestrikt. En ik heb er zelfs al ooit eens oorbellen van gehad!

Favorietjes

NJ_B0072_052_1_M NJ_B0086_100_1_M NJ_B0095_913_1_M NJ_E0112_052_1_LNL_R0001_001_1_M NW_018_001_1_M

Zijn stijl is soms wat raar, maar deze dingen vind ik allemaal wel mooi. Leuk als je eens wat alternatiefs wil!

Wat vind jij van Nicki Vankets’ stijl?

3 gedachten over “@Vente Exclusive | Nicki Vankets Accessoires

Reageer met liefde.

