Liefde voor pyjama’s van Tendre Nuit

tendre nuit

Ik wil jullie graag laten kennismaken met een tijdelijke liefde: pyjama’s van Tendre Nuit. Een paar maanden geleden bestelde ik een pyjama van het merk via Vente Exclusive. Ik was er eigenlijk over vergeten te schrijven, maar het kledingstuk beviel me echt! De pyjama is zo warm en dik, gemaakt uit 100% polyester. Geen enkel ander nachtkledij uit mijn kleerkast kan hieraan tippen. Als het buiten vriest en koud is, kan ik terecht in mijn gezellig knusse pyjama die het gevoel van een badjas evenaart.

DSC05047

Het was niet echt nodig om een volledige foto te maken, want het is eigenlijk gewoon een knalroze pyjama met deze illustratie vooraan aan de zakjes!

AF_CHOUETTE_LML_IT_ecru_1_L AF_HAPPY_PYK_IT_GREY_1_L AF_TRESOR_PYK_GT_IT_TAUPE_ECRU_H_1_3M1 AF_WELL_PY_IT_CHERRY_PINK_H_1_3M1 AF_WHAT_PYK_IT_CORAL_H_1_3M1

Omdat ik over mijn eerste aankoop zo tevreden ben, besloot ik om er nog een te bestellen. De derde in nude bruine kleurtje is binnen een paar weken in mijn bezit! De schattigheidsfactor in dit lijstje is ook niet ver te zoeken. En we mogen er allemaal wel fluffy uitzien ’s avonds. 

Voor mij is kwaliteit het belangrijkst als ik denk aan nachtkledij, daarom ben ik zo te spreken over het merk! Het bestaat al meer dan 20 jaar en komt oorspronkelijk uit Frankrijk, allemaal factoren die erop wijzen dat het een volwaardig merk is. Je kan het merk nu tijdelijk kopen op Vente Exclusive, maar wees er snel bij! Tot en met morgen zijn ze nog met grote korting verkrijgbaar. Scoren doe je van ongeveer een €50 naar €20. Zeker een bezoekje waard!

14 gedachten over “Liefde voor pyjama’s van Tendre Nuit

Reageer met liefde.