Liebster Award #2, #3 & #4

liebster_award

Blogs moeten niet beroemd zijn om leuk te zijn, dat bewijst de Liebster Award! Ik kreeg hem al een keertje, maar na nog maar weer eens 3 keer te zijn genomineerd moest ik nog eens een leuk artikel maken. Eigenlijk is dit artikel een soort van tag, aangezien ik persoonlijke vragen beantwoord.

Natuurlijk zou ik deze vragen niet kunnen beantwoorden zonder de bloggers die mij deze award hebben toegereikt! Ik heb besloten om niemand anders de award te overhandigen, omdat alle leuke blogs die ik ken al meerdere keren zijn genomineerd. Iedereen vindt het wel leuk om erkenning te krijgen voor wat ze doen, maar toch heb ik geen idee wie ik nog kan nomineren. Wel vind ik het dan mijn plicht om de lieve bloggers die mij de awards schonken te bedanken! Daarom bedank ik ze, waarna ik alle vragen beantwoord.

irisss1

Iris heeft twee blogs waar ze beiden met veel plezier op blogt: Runwithfashion en Iris denkt. Ik heb haar blogs pas een tijdje geleden ontdekt, maar ik vind ze nu al heel leuk! Zoals de titel wel al zegt schrijft ze op Iris denkt over meer filosofische onderwerpen, terwijl ze op Runwithfashion haar passie voor mode deelt. Zeker blogs om in het oog te houden!

1. Omschrijf jezelf in vier woorden..

Vriendelijk, lief, beleefd, rustig.
2. Als je naar iedere plek op de wereld kon gaan, waar zou je dan nu heengaan en waarom?

Ik zou zeker en vast naar Amerika gaan, om er alle dingen te ontdekken die ik ooit wil zien: denk aan zo veel mode, sterren en vooral de taal. Ik HOU van Engels! Alhoewel ik dan ook naar Londen kan gaan…
3. Wat doe je het liefst op een vrije dag?

Heel simpel: bloggen, lezen en koken.
4. Waar ben je goed in?

Toch moeilijk om te zeggen, maar ik zal wel goed zijn in schrijven als ik een blog onderhoud. Ook hou ik van zingen, niet dat ik een engelenstem heb. Ik vertel jullie daar later ongetwijfeld meer over! (Dit mag je interpreteren als een absolute hint!
5. Wat hoop je onder de kerstboom te vinden  te krijgen voor je verjaardag?

Snel even aangepast natuurlijk ;). Ik verjaar binnen een kleine drie weken, en voor kerstmis heb ik al meer dan genoeg gekregen. Ik zou nu het meest blij zijn met geld, waarmee ik dan kies wat ik koop!
6. Ben je iemand die draagt wat er in de mode is of kies je iets wat bij jou past?

Ik vind het heel leuk om op de hoogte te zijn van nieuwe trends en mode, maar ik heb een eigen stijl. Soms volg ik trends, maar ik moet me er vooral goed in voelen, anders hoeft het niet voor mij.
7. Wat is je grootste wens?

Op dit moment is mijn grootste wens meer tijd steken in bloggen, waarmee ik wil zeggen dat ik beter moet plannen. Je merkt waarschijnlijk dat er niet regelmatig artikels online komen en hier zit ik echt mee. Op lange termijn wil ik gewoon gelukkig en gezond zijn.
8. Wat is je favoriete boek?

Ik heb er velen, maar diegenen die nu nog blijven nazinderen zijn fantasy! Doe even de moeite om in de zijbalk rechts te klikken op de categorie boeken, en je zal meteen merken wat ik bedoel. Op de planning staat binnenkort ook een nieuwe boekenreview!
9. Wat is je favoriete vakantiebestemming?

De enige landen die ik op mijn palmares heb staan zijn Nederland en Frankrijk. Tot nu toe vond ik Frankrijk altijd al het leukst, door de rustige sfeer die er heerst.
10. Waar ben je trots op?

Trots heb ik alleen maar voor Birds4Free! Mijn blog bestaat al één jaar, en ik blijf het doen om mezelf te ontspannen en anderen ook een leuk leesmomentje te gunnen.
11. Wat is je favoriete quote?

yesterday-is-history-muurtekst-muursticker-tekst-op-de-muur-slaapkamer

Quotes komen en gaan, maar deze is me altijd bijgebleven.

Image2

Melanie van Melfortune heeft in een korte tijd veel volgers verkregen en dat kan je merken aan de kwaliteit van haar artikels. Ik vind de beautyartikels het leukst, hoewel de mode en lifestyle artikels ook niet te missen zijn.

1. Wanneer en waarom ben je begonnen met bloggen? 

Zoals ik eerder al zei, begon ik een jaar geleden met bloggen. Ik zag het staan in het tijdschrift Joepie en het leek me wel een leuk idee. Na mijn account te hebben aangemaakt, vergat ik het een tijdje. Tot ik er toevallig op terugkwam en het idee kreeg om goed en wel te starten.
2. Wat vind je zo leuk aan bloggen?

Het leukst vind ik dat ik kan schrijven en ervaringen kan delen. Daarom vind ik reacties ook zo fantastisch om te krijgen!
3. Rode lipstick of winged eyeliner?

Winged eyeliner lukt me al beter dan vroeger, ik geef de moed niet op en hopelijk kan ik met deze ingesteldheid na een tijdje de perfectie bereiken. Voor mij is eyeliner toch wel alledaagser dan rode lippenstift.
4. Wat is je favoriete parfum?

Bijna elke dag spuit ik “Rose Imaginaire” op van Roger & Gallet, de geur is hemels! Ook “Fleur de Figuier” is niet mis…
5. Wat zijn jouw voornemens voor het nieuwe jaar? 

Mijn grootste voornemen is gezond eten. In dit geval wil dat zeggen minder suiker. Ik ben al best goed bezig vind ik zelf!
6. Wie is je grootste inspiratie? 

Inspiratie haal ik niet ergens specifiek vandaan, het komt gewoon in me op door ervaringen die ik beleef. De laatste tijd vooral dingen die ik ben vergeten te delen, waarover ik nu dus nog moet schrijven 😉
7. Wat is je favoriete nagellak?

Ik heb niet echt een favoriet merk qua nagellak of make-up, ik probeer gewoon zoveel mogelijk dingen uit die me aanstaan. That’s part of the job, zo kan ik weer een keertje schrijven over deze producten. De laatste tijd ben ik verzot op gitzwarte nagellak met een matt-effect.
8. Wat is je droom?

Deze vraag heb ik al meerder keren beantwoord 😉
9. Welk beroep wil je later uitoefenen/welk beroep heb je?

Het kan natuurlijk nog veranderen, maar ik zou het geweldig vinden om apotheker te worden! Ik zit nu eindelijk in de juiste richting en het interesseert me echt!
10. Wat is je favoriete Ben&Jerry’s smaak?

Als ik ijs eet, is het meestal van de ijsboer. Of oooooh cookie dough van Haagen Dazs!
11. Hoe ben je op je blognaam gekomen? 

Dat kwam in een keer in me op, ik heb geen idee. Ik heb het niet zo voor onoriginele namen waarin “beauty” of “fashion” in voorkomt, omdat je dan een label plakt waarover je moet bloggen. Ik vind Birds4Free best origineel, mede met het cijfer en zou nooit overwegen om van naam te veranderen.

cropped-foto-3

Ik heb nog maar net kennis gemaakt met de blog van Elise, en kan al meteen zeggen dat ze méér volgers verdient!

1) Hoe komt het dat je bent gestart met bloggen? KIJK HIERBOVEN BIJ VRAAG 1
2) Wat voor blogposts lees je het liefst en waar schrijf jij zelf het liefst over?

Ik lees graag over lifestyle, maar hou ook van beauty en mode. Eigenlijk zowat een mix, ik schrijf zelf het liefst over mode en boeken.
3) Wat is je favoriete accessoire?

Ik kan niet zonder oorbellen en vind dat accessoires je outfit afmaken.
4) Wat wil je zeker nog bereiken? (bloggebied)

Ik zou het leuk vinden om nog meer volgers te krijgen, maar ben al heel tevreden met wat ik nu al heb bereikt.
5) Denk je dat je nog lang zal bloggen of beschouw je het meer als een tijdelijke hobby?

Ik zou mijn leven niet meer kunnen inbeelden zonder bloggen, dus dit is (hopelijk) een blijvende hobby!
6) Als je moest kiezen tussen O.P.I of Essie, wat zou je kiezen?

O.P.I., dan kan ik eindelijk eens een lakje van dit duur merk testen!
7) Ga je zonder make-up of accessoires naar je werk of school?

Natuurlijk, je zou beter vragen hoeveel keer per week ik met make-up naar school ga ;). Ik kan wel niet zonder horloge, ring en oorbellen. Dan voel ik me leeg.
8) Wat moeten lezers zeker over je weten?

Check Birds4Free zou ik zeggen, want er staat genoeg informatie over mij op. Wie zoekt, die vindt!
9) Als je deze week een extra dag kreeg, een achtste dag… wat zou je dan doen? (heb ik van de blog ‘verbeelding’)

 Ik zou niets anders doen dan bloggen tot mijn vingers pijn doen van het typen. 
10) Waar en wat is je droomvakantie?

NYC!
11) Welk hoofdpersonage uit een boek of film zou jij willen zijn?

Katniss van The Hunger Games is een GEWELDIG personage, maar ik ben helemaal niet avontuurlijk. Eigenlijk zijn alle verfilmingen van boeken te hoog gegrepen voor mij.

 

Dit was weer een even een lang, persoonlijk artikel. Na dit artikel ben ik vooral blij dat ik een paar blogs heb kunnen bedanken en in de spotlights heb gezet.

10 gedachten over “Liebster Award #2, #3 & #4

  1. Haha, geweldig! Ik moet ook nog steeds de liebster award doen! Erg leuk om te lezen. Katniss is geweldig en ik zou ook graag nog eens naar NYC gaan maar Dubai lijkt me ook wel een ervaring. 🙂

Reageer met liefde.

