Brand on my wishlist | Jump From Paper

jumpfrompaper2

Inspiratie vind je altijd en overal. Dat ondervond ik weer eens aan den lijve toen ik gisteren door een tijdschrift bladerde. Ik kwam iets heel raar tegen, namelijk speciale tassen. En geloof me, dit merk MOEST ik met jullie delen. Het lijkt zo onrealistisch, dat ik de tassen op Youtube twee keer heb gecheckt of ze wel echt waren. Jump From Paper staat voor originaliteit, dat zal je geweten hebben!

“JumpFromPaper™ is a stylish accessory brand designing bags with boldness and playfulness, with an attempt to fulfill everyone’s childhood fantasy. Colorful, quirky and always with a sense of humor, JumpFromPaper stands for the passion to make laughs, and encourages people to let their imagination go wild!”

Jump From Paper beschouwt zichzelf als een stijlvol merk vol kinderlijke fantasie en kleurrijke humor. Hun doel is de verbeelding van de mensen op hol te laten slaan en jij moet nu zelf maar oordelen of ze daarin slagen. Dat hebben ze bij mij tenminste al verwezenlijkt, want ik moest meer dan een paar keer kijken voor ik geloofde dat deze handtassen echt bestonden.

 

Favorieten

jumpfrompaper

 

Als je deze collage ziet, kan je niet anders dan denken dat het gewoon getekende prentjes zijn uit een cartoonwereld. Maar het is niet omdat ze uit een tweedimensionale wereld lijken te komen, dat ze dat ook zijn. De accessoires zijn uit bepaalde materialen gemaakt, zodat ze hun “platte” en eenzijdige karakter krijgen. Maar op filmpjes zie je dat ze best een grote inhoud hebben en er wel wat in kan. Ze zijn zo eigenzinnig en speciaal, dat ik het gewoon op mijn wishlist moest zetten. Een klein minpunt zijn de prijzen: die variëren rond de €100, naargelang de grootte van de handtas. En er is slechts één verkooppunt in België (Wallonië), maar dat lijkt me slechts een kwestie van tijd. Tot het merk voldoende populariteit heeft, kan je het natuurlijk sowieso online bestellen.

Inspiratie

carly-sweety-+-spaceman-2xgyurrg2ikeqn717spla8

 

04-2xg41z8z5zc0n6wkitjta8 07-2xg41zmjouxkzc56of3s3k alice-012-2xg41wcxt92oq2qinwaqdc caramel-022-2xg41x8lpat06eymcylbls

 

Ik durf te wedden dat je als je over straat loopt, heel wat aandacht krijgt. Voor mij persoonlijk is dat alleen maar positieve aandacht, want ik vind de tassen er echt zo anders en geweldig uitzien. Geef toe, heb jij ooit al dergelijk exemplaar gespot? Ik niet, dat is reden te meer om deze eyecatchers te combineren met je eigen stijl, als je voor het cartoon effect bent. Check zeker eens snel de site, je vindt er zowel vintage-invloeden als typische cartoon backpackrugzakken.

download

 

Ben jij ook zo enthousiast en benieuwd naar deze upcoming brand, of is de stijl niets voor jou? Ik ben héél benieuwd, dus deel je mening!

14 gedachten over “Brand on my wishlist | Jump From Paper

Reageer met liefde.

