Enquête & stel al je vragen

Ja, dat lees je goed! Ik zou héél graag hebben dat jij nu even je stem uitbrengt, zowel door een korte poll in te vullen, als door mij al jouw prangende vragen te stellen. Eenmaal, andermaal… je krijgt vandaag de kans!

Ik twijfelde al een tijdje over bepaalde dingen van mijn blog, daarom besloot ik een poll te maken om door mijn volgers te laten invullen. Je krijgt zo als het ware echt inbreng in mijn beslissing(en) en er wordt rekening gehouden met elke mening. Het is de bedoeling dat ik mijn conclusies trek uit jullie antwoorden, of die nu positief of negatief zijn. Doe mij even een pleziertje en klik HIER OP DEZE LINK om de poll in te vullen. De vragen gaan zowel over jou, als over dingen die ik beter zou kunnen doen omtrent het bloggen.

Ten tweede geef ik jullie graag een beloning en bedacht ik mij impulsief om een nieuwe Q&A te doen. Ooit deed ik dit eens, maar er kwam niet erg veel respons op zodat ik de vragen nooit heb beantwoord. Dat ga ik echter wél doen na het krijgen van jullie nieuwe vragen! Dan verschijnt er een leuk en persoonlijk artikel met je (oude en) huidige vragen.

Want stiekem stel ik andere bloggers ook graag een vraag, puur uit nieuwsgierigheid!

wpid-20140912_190431.jpg

En je mag gerust meerdere vragen stellen… Ga je gang!

6 gedachten over “Enquête & stel al je vragen

Reageer met liefde.

