Juwelen shoplog | Six, Bijou Brigitte, Pandora & Victoria

Met heel veel heimwee kijk ik terug naar warme, gelukkige, ontspannende zomerdagen. Ik besef stilaan dat de zomer én de zomervakantie op zijn einde komt en volgens mij krijg ik daarvan een soort van ontwenningsverschijnselen. Shoppen geeft mij altijd instant energie en hoewel mijn aankopen vooral nuttig zijn, kon ik niet anders dan in augustus wat (véél) te gaan shoppen. Ik splits mijn aankopen in twee artikels: in dit eerste deel show ik mijn nieuwe juwelen, met telkens een linkje naar de webshop. Want ze zijn wel degelijk nog altijd te koop!

DSC05933

—— > Victoria Juwelen

Verrassingscadeautjes zijn altijd leuk om te krijgen, daarom was ik ook zo blij met deze ring! Mijn moeder kocht ze op een avondje toen er een homeparty bij iemand werd gehouden van Victoria Juwelen. Die beloven goedkope producten aan te bieden met een goede kwaliteit. Ik mocht ervoor al even in een catalogus bladeren, maar wat en of ik iets zou kregen, bleef nog een vraagteken. Nog eens bedankt voor deze speciale ring, want ik ben momenteel helemaal weg van rosé goud!

DSC05938

——> Pandora

DSC05940

Ik werkte deze zomer best wel hard op het speelplein en achter de schermen in de apotheek. Aan die drie weken vakantiejob hield ik toch wel wat geld over, waarmee ik niet alleen een snellere smartphone Samsung Galaxy Ace 3 kocht, maar ook deze ring. In Leuven koos ik deze ring in de Inno. Na in dit artikel mijn voorkeur duidelijk te maken voor de ringen van Pandora, kon ik niet anders dan nog eens slenteren aan hun stand. Ik koos voor een opvallende, redelijk grote, bloemetjesring. Ik vind vooral de kleur, de vorm en het subtiele eraan zo mooi.

 

DSC05943

——> Six

Bij Six koop ik bijna nooit iets, maar ik vind het wel altijd eens de moeite om wat door de winkel te kuieren en mogelijk wat inspiratie op te doen. Ik vond onverwachts deze kleine geometrische oorbellen. Het leuke eraan is dat ze niet te groot zijn (dat heb ik niet graag) en de perfecte geometrische vorm bevatten, die wat wordt afgezwakt door het witte detail. Ik zocht al lang zulke subtiele en opvallende eyecatchers, het was een aangename verrassing voor nog geen 4 euro.

DSC05946

 

——> Bijou Brigitte
Bijou Brigitte is voor mij dé juwelen ontdekking van het jaar. Het is nog niet zo lang gevestigd in de Belgische steden en ik was er tot een jaar geleden nog niet bekend mee. Het fijne is dat in een kleine winkel heel veel wordt uitgestald en dit tamelijk overzichtelijk. Er is voor ieder wat wils! Je vindt er namelijk niet alleen budget juwelen, maar ook een ruime keuze aan luxueuze zilveren exemplaren. Je kan het vergelijken met Six, maar in tegenstelling daarmee heb ik er nog nooit een slechte kwaliteit ondervonden (bij Six irriteerden de oorbellen vroeger). Deze oorbellen zijn een schot in de roos als ik ze mooi kan combineren met een outfit en het geheel een vintage toets wil geven.

En ik blijf het leuk vinden om dit telkens weer aan jullie te vragen: wat is van deze vier juwelen jouw favoriet en past zodanig bij jouw stijl dat je stiekem zou overwegen nu door te klikken naar de website?

12 gedachten over “Juwelen shoplog | Six, Bijou Brigitte, Pandora & Victoria

Reageer met liefde.

