Brand on my wishlist | Ringen van Pandora

Je loopt door de winkelstraten, op zoek naar nieuwe en nuttige aankopen… Tot je opeens stuit op een winkel wiens merk je als muziek in de oren klinkt. Je bent dat merk al een tijdje vergeten, waagt een stapje binnen en wordt spontaan verliefd op al dat moois. Ken je dat gevoel? In Brand on my wishlist focus ik me op een merk, of op bepaalde dingen uit hun assortiment (nu lijkt het wel of ik praat over eten in de supermarkt!). In Leuven beleefde ik dit moment in een winkel van Pandora, die je vast wel kent van hun dure armbanden met bedeltjes. Ik kwam, ik zag en ik overwon, veni vidi vici. Hoewel ik niets kocht, begon ik wel spontaan te dromen van die hemelse ringen uit de toonbank…

 

 

pandora 1

pandora 2

 

Ik focus me bewust op de ringen, omdat ik de oorbellen en halskettingen toch wat te duur vind. Ook HOU ik van ringen én vond ik hier alleen maar perfecties.

Waarom zou je nu voor een ring van Pandora moeten kiezen? In hun verkooppraatje kom je te weten dat Pandora al 30 jaar bestaat, alles handgemaakt is en je overal in België of Nederland wel een vestiging vindt. Ik vind bovendien dat alles er heel duur, elegant, vrouwelijk en van goede kwaliteit uitziet. Nog een andere reden om hun winkel eens te bezoeken is het feit dat er echt zilver en goud wordt gebruikt. Dit zorgt gelukkig niet voor duizelingwekkende prijzen, hoewel je dat wel zou kunnen vermoeden bij een bezoekje aan de website. Gelukkig kan je er in verschillende prijsklassen shoppen, zodat er voor elk wat wils is! Hierdoor moest ik wel even slikken als ik prijzen van honderden euro’s zag passeren bij het zoeken naar mijn favorieten, maar ik vond ook prachtige ringen aan meer betaalbare prijzen. Het is wel jammer dat ik niet meteen zin heb om minimum €40 te spenderen aan een nieuwe ring, toch kan dit artikel een duwtje in de juiste richting zijn voor iemand die even geen cadeautjesinspiratie meer heeft…

De belangrijkste reden om te gaan windowshoppen is natuurlijk een mooie ring! Ik ben altijd wel op zoek naar prachtige exemplaren en dan spring ik een gat in de lucht als ik ze zie in verschillende kleuren, soms met blinkers of wat meer structuur… Je kan er werkelijk alles vinden! Kijk maar naar mijn selectie. Zowel een bloem (€89), parel (€59), steentje (€89) , roos (€49) , of wat abstractere (€49) ring kan je er spotten. Of combineer ze allemaal samen!

 

Hou jij ook zo van ringen?

15 gedachten over “Brand on my wishlist | Ringen van Pandora

Reageer met liefde.

