Tag | 15 dingen die niemand vraagt

Om de drie dagen bloggen doe ik zodat ik zeker inspiratie heb voor nieuwe artikels en op deze manier werkt het het best voor mij. Ik zocht weer naar iets origineel om over te bloggen en kwam tot de conclusie dat een persoonlijke tag weer héél lang geleden is. Daarom koos ik voor 15 dingen die niemand vraagt. Waarom net deze tag? Het is stilaan weer een soort hype aan het worden… en dan wil ik niet de laatste zijn!

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht? 

Ik heb nog nooit overwogen om de kasten open te zetten en zie er het nut niet van in. ’s Nachts ben ik niet diegene die spontaan ideeën krijgt en ze dan haastig moet neerpennen, dus een volgende outfit samenstellen zit er dan ook niet in. Het kan wel zijn dat ik per ongeluk de kast eens op een kiertje zet, maar over het algemeen ben ik (redelijk) netjes.

2. Neem je miniflesjes shampoo mee uit hotels? 

Waarom liggen ze er anders? Ik pas wel als het er heel chemisch of industrieel uitziet, maar meestal is dat een mooie souvenir van je vakantie.

3. Heb je ooit een straatnaambord gejat? 

Ik weet wel dat dit een typisch Nederlandse tag is, maar ik als Belg heb hier zelfs nog nooit bij stilgestaan of aan gedacht. Je hoort er ook niets over op het nieuws hoor. 😉

4. Gebruik je to-do lijstjes? 

Ooh, vooral nu in de vakantie wel. Dan kom ik ineens op grandioze activiteiten als mijn kamer kuisen en opruimen… In werkelijkheid stel ik het altijd uit en verlies ik dan het papiertje… Net gebeurd trouwens! En voor mijn blog gebruik een app als notitieboekje als ik plotseling aan een concept of artikel denk.

list-making1

5. Heb je sproeten? 

Vroeger een heel klein beetje, maar nu niet meer. Die werden vervangen door grove poriën… Ach.

6. Heb je ooit in de bosjes geplast? 

Ik denk het wel, toen ik heel klein was. Dat vond ik toen al een heel eng avontuur, zegt best iets over mijn avontuurlijke persoonlijkheid… Ahum.

7. Hoe groot is je bed?

Mijn bed is echt gigantisch om alleen in te slapen. En ik zou niet meer zonder kunnen, dat wordt wat op vakantie binnenkort!

8. Ben je lui? 

Sportief kan je me niet noemen en ik heb zo mijn luie buien. Iedereen heeft dat, denk ik dan.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert? 

Nu? Ja, aan het feit dat ik nog moet wachten op het middageten… Terwijl mijn buik rammelt! En voor ik het vergeet: mijn bestelling van Engelse boeken is nog steeds niet binnen… Foei Bol.com!

10. Kauw je op pennen en potloden? 

Dat is echt iets wat ik nooit heb gesnapt en ik vind het nog altijd vies om die randen te zien als ik eens een potlood van iemand leen.

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee, noch Chiro, noch Scouts. Ik ging liever dansen, zingen en luieren!

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms? 

Best wel ja! Als ik The Simpsons of Totally Spies zie tijdens het zappen, kan ik die nostalgische gedachten niet aan.

spies

 

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?

Hah, dat is best grappig. Echt de treden tellen, daar ben ik toch een tikje te lui voor. En waarom zou je het ook doen?

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is? 

Niet echt, tenzij ik echt een liedje dag na dag in mijzelf hoor, dan zou ik wel eens een rare beweging kunnen maken. Dat had ik laatst voor met Shower. Het heeft echt hit potentieel, de vrolijke en zomerse tekst heeft betekenis en het verdient wat meer bekendheid. Geef het eens een kans en beluister dit nummer!

 

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken? 

Ik ben pas 16 en helaas wonend in België, niet Amerika. Nog twee jaartjes en ik mag beginnen autorijden, maar nu heb ik geen idee van zo’n termen.

 

Zoals je wel merkt behoren echt diepgaande vragen niet tot deze tag, hoewel het toch eens leuk is om wat originele en grappige vragen te beantwoorden.

 Ken jij de song Shower al?

15 gedachten over “Tag | 15 dingen die niemand vraagt

  1. Leuke tag! Totally Spies heb ik vroeger zooooveel gekeken, maar nu zie ik het eigenlijk nooit meer voorbij komen op de televisie. Ik ga binnenkort weer eens een aflevering opzoeken, vond het altijd zo leuk!

  2. Haha wat een leuke tag! Zit de hele tijd te glimlachen tijdens het lezen!
    Ps: like de Facebook pagina van heldinophakken en maak kans op de nieuwe damesparfum van Hugo Boss “Ma Vie” t.w.v. €95,-

Reageer met liefde.

