NOTD | Matte strik

notd matte strik

 

Door al dat vakantiewerk heen heb ik eventjes de tijd om een kleine NOTD met jullie te delen als inspiratie voor je eigen creatie(s). De nailart is niet heel moeilijk, maar het resultaat oogt erg chique en clean.

 

DSC05365 DSC05366 DSC05367

 

Model van dienst is een vriendin, aangezien mijn eigen nagels niet in bijster goede conditie zijn momenteel… Deze art kan je met alle mogelijke kleuren bereiken, op voorwaarde van het bezitten van een matte top coat en iets dat dienst doet als een striper (een echte striper of een fijn kwastje).

Voor deze NOTD hoef je geen moeilijke techniek, vaardigheden of inspiratie te bezitten. Lak allereerst al je nagels in dezelfde kleur. Je voorziet daarna elke nagel van een matte top coat, behalve ééntje die als eyecatcher zal fungeren. Ik kies daarvoor bijna altijd mijn ringvinger. Die benadruk ik extra met een kleine tekening: een strikje. Het was de eerste keer dat ik iets heel precies kon tekenen met een kwastje, daar was ik dan ook heel trots op.

 

Gebruikte nagellak

  • Maybelline superstay 7 days in midnigt blue
  • L’oréal Paris COLOR RICHE LE VERNIS 915 MATT
  • 2B nailart liner 01 Black

 

13 gedachten over “NOTD | Matte strik

  1. Wat leuk gedaan! Nail art is totaal niet mijn sterkste punt, dus zo’n strikje zou me waarschijnlijk nooit lukken 🙂

Reageer met liefde.

