OOTD | Could you ever imagine nude aztec?

 

ootd nude aztec

Je moet jezelf omringen met positiviteit. Daarom ben ik de laatste tijd extra blij met nieuwe volgers en lieve reacties. Waarvoor dank! Over naar nog meer lichtpuntjes: ik heb foto’s van een paar maanden geleden weer teruggevonden! Ik wou deze outfit al wat langer plaatsen, maar kon dat dus niet tot vandaag. Zou jij je ooit nude aztec kunnen inbeelden? Als ik aztec hoor, denk ik meteen aan felle kleurenbommen. Deze outfit bewijst het tegendeel: mijn nieuwe cardigan met lichte zwart-wit aztecprint past best bij een neutraal t-shirtje.

Aalst is altijd gezellig om door te kuieren en ik kom er al jaaaaaaren om te gaan shoppen. De straten ken ik vanbuiten, net als de beste winkels. Gelukkig bracht ik eens een non-shop dagje door met een vriendin en ontdekten we de stad ook eens op een andere manier. Ik raad jullie het Chocoladehuis aan, waar alles met vers bereide chocolade wordt bereid (denk: chocoladetaart, -melk, vormpjes…). De locatie van deze foto’s bevond zich op een klein pleintje vol bomen en de combinatie van de stad met auto’s en de natuur met gevallen dennenappels is eindelijk eens een geslaagd plaatje.

DSC05385

Dit is mijn enige stretch broek die binnenin op een legging lijkt. Hij is lekker luchtig, bevat leuke kleuren en was ook best goedkoop. Het jasje oogt wat strenger, dus deze soort gebleekt denim leek me er wel leuk bij matchen. Verder koos ik voor mijn all time favourite én meest comfortabele ballerina’s met een super kanten riempje. Persoonlijk vind ik deze combinatie niet perfect en baal ik dat ik geen opvallende ketting combineerde in het geheel. Toch wou ik jullie deze outfit alsnog tonen, aangezien ik zoveel positieve reactie’s kreeg op het vestje in mijn vorige shoplog.

DSC05392

De accessoires was ik vergeten goed in beeld te brengen, maar voor de nieuwsgierigen: mijn ring komt zoals gewoonlijk van Twice as Nice, waar je echt zilver voor redelijke prijsjes vindt.

DSC05400

Ik begin eindelijk plezier te beleven aan betere foto’s, al is mijn gewone Sony Cuber-shot hier niet zo voordelig bij. Wel zijn mijn poses al een beetje verbeterd en dat is wat voor mij telt!

Cardigan – Only | T-shirt – Broadway NYC Fashion (ZEB) | Broek – Cars (ZEB) | Riem – EDC by Esprit | Schoenen – Papanatas by Eli

 

21 gedachten over “OOTD | Could you ever imagine nude aztec?

Reageer met liefde.

