Shoplog met Only, Vero Moda & King Louie

Winkelen kan mij echt vrolijk maken, dus sta er dan maar niet van versteld als ik het graag en vaak doe. Ik vergat (zoals gewoonlijk) om jullie mijn twee items van King Louie te showen, die ik een keertje kocht in een Lorca in de buurt. Verder deed ik aan wat pre-shopping, hand in hand met kleine prijsjes. In dit artikel vind je voor de eerste keer linkjes naar de kleding die nog in de rekken hangt, wachtend op een koper, die er hopelijk even blij van wordt als deze blogger hier…

Only

DSC05754

Deze cardigan was best een twijfelgeval. Je moet weten dat ik de laatste tijd echt moeilijk iets vind dat bij mijn stijl past. Dan hoort het meestal liefde op het eerste gezicht te zijn. Maar bij dit vestje had ik dat niet. Wat twijfel bij de vriendinnen, wat resulteerde in een ok-na-de-tweede-keer-er-voorbij-slenteren-pas-ik-het-toch… Wat het dan toch zo speciaal maakt? De print, het makkelijk combineerbare zwart-wit, de textuur en het luchtige gevoel aangezien er geen knopjes zijn om het toe te doen.

DSC05755 DSC05756

Soortgelijke vest van Only

DSC05771

Dan gaan we verder met het perfecte jeansjasje. Eerst en vooral moet je weten dat ik vroeger als kind bijna altijd rondliep in soortgelijke denim jackets, maar dat enthousiasme was een aantal jaren verdwenen. Tot het moment dat echt iedereen buiten kwam met deze zomerjasjes en ik mijn zoektocht begon naar de perfectie. Maanden zocht ik, winkel in en weer uit, ik paste zelfs jasjes van €100… Om dan bij een pre-sale toevallig op deze lichtjes gebleekte, ripped variant en goede lengte te botsen. Het best van al? Ik kocht het voor nog geen €25!

DSC05774 DSC05776

 

Vind deze denim jacket hier.

Vero Moda

DSC05767

Luchtige kleedjes zijn een must deze zomer. Deze polkadot print trok mijn aandacht en eenmaal in het pashokje kon ik het niet meer ontkennen: zowel de prijs, stof als schattig poffende mouwtjes waren helemaal mijn ding!

DSC05762 DSC05758

King Louie

DSC05751 DSC05749 DSC05746 DSC05740

Wat toepasselijk dat Happy net vanop Spotify mij nog blijer maakt vandaag, want deze beide kledingstukken hebben mij de voorbije lentemaanden al helemaal in zomersfeer gebracht. De stof is wat dikker en toch zijn de kleurtjes zo fleurig dat ze altijd uit mijn kleerkast springen. Ook al waren deze aankoopjes wat duurder, het was het allemaal waard!

De t-shirt en de rok vind je op deze links.

 

Af sluiten doe ik met nog een grote portie vrolijkheid: de zon schijnt vandaag, de komende dagen krijgen we nog mooier weer met hogere temperaturen, het is zomervakantie én als klap op de vuurpijl heb ik eindelijk eens wat mooiere foto’s kunnen maken van kledij.

Heb jij ooit gehoord van King Louie en geven de aankomende solden jou ook geen instant portie energie?

17 gedachten over “Shoplog met Only, Vero Moda & King Louie

Reageer met liefde.

