Spam je blog & kleine blog break

Uitvluchten en excuses, ken je het? Ik had het de laatste tijd zo druk met vanalles en nog wat dat bloggen er gewoon eventjes niet meer bij kon. Vat dit niet op als een writers block of periode zonder inspiratie, want ik heb wel degelijk nog heel veel ideeën voor artikels die ik gewoonweg nog moet delen. De reden van mijn afwezigheid is echter tonnen huiswerk, een schoolreis, een optreden en de stress van die aankomende examens!

De situatie valt op dit moment best nog mee: ik hou slechts een blog break van iets meer dan twee weken. De boosdoener is nu de examenperiode en dan nog de meest zware van het hele jaar. Niet getreurd, binnen exact twee weken ben ik terug met een artikel over mijn trip en bevindingen van Amsterdam. Ik sta nu al te popelen om verder over mijn gedachten te schrijven, daarom zal ik extra mijn best doen om door de aankomende examens te pendelen. En dan dat woordje te zien op mijn rapport: geslaagd in de tweede graad. I’ll definitely kill them!

spam je blog!

Om mij voldoende te onspannen tussen al dat blokken door, hou ik me graag zoet met het lezen van andere blogs. De laatste tijd zie ik vaak nieuwe gezichten en blogs voorbij komen die me volgen en lief reageren. Daarom dacht ik om van dit korte berichtje gebruik te maken om JOU te bedanken met de kans om JOUW blog te verspreiden en te delen met anderen.

Dus, SPAM EROP LOS! Ook al ken ik jouw blog al, wees er maar zeker van dat andere onbekenden jouw plaatsje op het web een bezoekje waard vinden. Oh, en ik ben ook benieuwd of er een artikel is waar je het meest trots op bent, dat zal ik dan zéker lezen. Met een glimlach, natuurlijk.

Bedankt, lieve volgers! Samen tellen we af naar 20 juni, waarop ik weer vrolijk verder kan schrijven!

18 gedachten over “Spam je blog & kleine blog break

  1. Suuuucces met je examens! Ik ken de blogbreaks, niet leuk maar soms moet je je gewoon op iets anders focussen dus succes met jet leren etc!
    Als je wat leuks wil doen tussendoor kun je een kijkje nemen op mijn DIY blog en vanuit daar aan de slag gaan met een van de projecten die je aanspreekt. Ik geef uitleg met tekst en foto en ik vertel je waar je alles kunt kopen wn hoeveel je daaraan kwijt bent.
    Kan even niet meteen een artikel bedenken waar ik t meest trots op ben haha. Neem gewoon een kijkje op http://iamexposing.wordpress.com en DIY er op los;)

  2. Heel veel succes meis! Wat lief dat we mogen spammen! Mijn blog gaat over van alles en nog wat en ik wil jullie het liefst inspireren met mooie foto’s en leuke artikelen!
    Liefs, Tessa

  3. Bedankt dat we mogen spammen enneuh heel veel succes met alles!!!

    Dus: mijn naam is Birte en op mijn blog Chit Chat heb ik het over beauty, mode en personal stuff. Als je langskomt en een commentje achterlaat, doe ik zeker hetzelfde bij jou!

  4. Hoi! Ik ben Laura en ik blog over van alles en nog wat… Mijn hoofdthema is beauty maar er komen ook veel funny dingen aan te pas 😀 Check mijn blog: beautyworldvanlaura.wordpress.com. Kom zeker vaak eens kijken 😀

  5. succes met je examens!! en wat leuk dat we mogen spammen! Mijn naam is saskia en mijn blog is http://www.mywickedweirdlife.com waar ik schrijf over beauty met een vleugje lifestyle, komt neer op alles waar ik graag over wil schrijven! ik battle, probeer nieuwe merken te ontdekken, test uit waarom een hype een hype is en battle met producten! maak filmpjes etc!

    leuk als je een kijkje komt nemen!

  6. Wat gaaf! Ik ben Florentine en ik blig over lifestyle, Fashion, beauty, food, alles dat ik leuk vind eigenlijk! Zo staat er nu bijvoorbeeld een artikel over mijn reis naar de USA afgelopen zomer online. Ik houd ook heel veel van fotograferen en ook dat zie je zéker terug op mijn blog!! X

  7. Tof! En veel succes ik zit nu ook in de studeerperiode uuugghh…

    Dus hey! Ik ben Lien en heb samen met mijn zus een fashion- en lifestyleblog! We heten Mad Cats en zijn ook gewoon een beetje Mad (gek)!
    Als je even langskomt en een commentje achterlaat, bezoek ook jouw blog en schrijf ik ook een comment!
    xo

  8. Super leuk dat je dit doet! Ik ben Florentine en ik blog op Floren10e.wordpress.com over alles dat ik leuk vind! Beauty, Lifestyle, Fashion, food, alles dat ik leuk vind komt voorbij, met de nadruk op mooie foto’s, want ik houd heel erg van fotograferen!!! X Liefs Florentine

  9. Heel veel succes met school en alle andere dingen die je op dit moment moet doen. Ik herken het ook, bij mij lukt het allemaal nog maar nét. Wel enorm lief dat we mogen spammen! Mijn blog is Esmée Lifestyle, waar ik iedere dag schrijf over mijn interesses. Je vind er fashion en beauty, maar ook écht lifestyle. Laat je iedere dag verrassen, neem snel een kijkje. x

Reageer met liefde.

