Catrice Ultimate Shine Get The Nudes Paper

DSC05351

Voor alles is een eerste keer, daarom besloot ik mijn stoute schoenen aan te trekken en een lippenstift van Catrice te proberen. Ik koos voor een natuurlijk roze, wat uiteindelijk resulteerde in een my-lips-but-better-effect. 

DSC05364

DSC05354

Het ontwerp van de lippenstift is simpel en strak. De naamdetails vind ik een leuke toegevoegde waarde, net als de gekleurde sticker aan de onderkant (niet op de foto). Het spiegeleffect is lastig om mooi weer te geven met mijn fotogenieke roze camera, maar in real life is het echt wel een toffe extra.

DSC05474

Zie je die kleur? Op deze swatches heb ik je waarschijnlijk nog niet overtuigd van het my-lips-but-better-effect, de kleur ziet er echter natuurlijker, nuder en subtieler uit in het echt. Fijne zilveren glinstertjes maken de kleur toch dat tikje specialer en hebben mij alvast betoverd.

DSC05473

DSC05453

 

Maar scoort budgetmerk Catrice ook op vlak van kwaliteit? Yes, it does. Zowel op mijn lippen als op de bovenstaande swatch is één veeg ruim voldoende om een intense pigmentatie te krijgen. Daarbovenop droogt de lippenstift mijn lippen niet uit en maakt hij mij blij met een houdbaarheid van om en bij de drie uur. Nog een bijkomend voordeel is dat de lipstick enkel na een paar uur in de lijntjes begint te trekken en niet al vanaf het aanbrengen.

Mijn vreugde spat van het scherm, want ik heb mijn partner in crime gevonden. Je betaalt slechts een kleine €4 voor dit pareltje, je kan het gewoon verkrijgen in een Kruidvat in de buurt en de belangrijkste voordelen zijn wel de geweldige pigmentatie en redelijke houdbaarheid. Dit is pure liefde!

 

Herken jij mijn liefde voor Catrice’s lipsticks?

10 gedachten over “Catrice Ultimate Shine Get The Nudes Paper

Reageer met liefde.

