NEW IN | Twice As Nice & Goodies Apotheek

new in twice as nice an poa

Heb ik mijn liefde voor leuke goodies al weleens uitgeschreeuwd? Waarschijnlijk niet. Ik krijg de laatste tijd veel gratis producten uit de apotheek om uit te testen of om mijn stash mee aan te vullen. Dat is het voordeel van een werkende zus en mama in de branche! Ik ga jullie echter geen producten tonen, op dergelijke reviews moeten jullie nog even wachten. Ik show in dit kleine postje drie kleine dingetjes die mij blij maken. Ik wou ze apart in een artikel zetten, om hen zo extra te laten stralen.

P.S.: ik ben volop aan het experimenteren met collages voor mijn berichten en ben benieuwd wat jullie van de foto hierboven al vinden?

DSC05245 DSC05247

Dit simpele armbandje heeft mijn hart gestolen! Het is zo simpel vormgegeven, maar past daardoor wel bij allerlei kledij. Het is in een wip verstelbaar en op het eerste zicht is het koordje redelijk stevig. Je kon of kan (hangt van je apotheek af) deze beauty krijgen bij aankoop van een Nuxe Huile Prodigieuse (OR), waar ik een tijdje terug al mijn lof over schreef. Het doosje is een handig extraatje en wat mij betreft ligt dit armbandje helemaal in de stijl van de Nuxe producten: het uiterlijk is strak en toch clean, het ziet er niet goedkoop uit en het is gewoon prima kwaliteit!

DSC05242 DSC05241

 

Mijn fototoestel wou zichzelf ook nog even showen! Yup, iedereen mag weten dat hij knalroze is!ย 

 

Deze spiegel kreeg je bij eender welk product van Vichy, helaas zijn ze nu al allemaal uitverkocht. De spiegel was te mooi om er niets over te schrijven! Vichy heeft echt zijn best gedaan om het uiterlijk te doen sparkelen en er toch zijn persoonlijkheid in te steken met het V-logootje dat steeds terugkeert. Spiegel in het bijhorende zakje, in je sacoche enย gaan met die banaan!

DSC05234 DSC05233

 

Op naar het laatste kleinigheidje dat hier in de schijnwerpers komt te staan! In Twice as Nice ga ik meestal kijken naar juwelen, omdat ze niet te duur zijn en de kwaliteit van de sieraden mij nog nooit teleur heeft gesteld. Ik was op zoek naar een dunne zilveren ring, die toch zijn aandacht opeist. Ik kon de kleur van het steentje kiezen en de diepblauwe stond me aan. Ondanks de fijnheid van de ring, roest hij niet en zit hij perfect. Het enige nadeel dat ik kan bedenken is het feit dat je geen mooi ringendoosje krijgt in de winkel. Ik sta alvast niet te popelen om er eentje uit karton te tonen.

Deze ring is nog verkrijgbaar bij Twice As Nice voor โ‚ฌ24,95.

 

Een kleine sneak peak: de nagellak die ik draag bij de foto’s van mijn nieuwe ring wordt binnenkort verwacht! Om in schoonheid te eindigen wil ik jullie gerust stellen dat ik werk aan mijn fotografiekunsten. Het is moeilijk voor mijn camera om goed scherp te stellen en ik ben van plan om de achtergrond van al mijn foto’s wat mooier aan te kleden. De komende berichtjes laat ik jullie nog even op jullie honger zitten, maar daarna zal ik er echt aan werken.

Heb jij ervaring met Twice as Nice of vervelende fototoestellen?

17 gedachten over “NEW IN | Twice As Nice & Goodies Apotheek

  1. Ik kijk net op je site en ben zo onder de indruk van de lay out, bleef ernaar staren haha. Ik vind de eerste armband erg mooi. Hou wel van dat simpele, leuk te combineren. Ben erg benieuwd naar de goodies die je mag testen haha. Erg handig zo’n moeder en zus!

    Liefs,
    Kim

    • Heel erg bedankt voor het compliment! Ik heb mijn lay-out net veranderd na heel wat twijfelen, maar ben er nu toch blij mee, aangezien het bij zowel mij als mijn blog past! Groetjes!

Reageer met liefde.

