Wat vind jij van mijn nieuwe lay-out?

Het was weer tijd voor een nieuwe verandering aan Birds4Free. Meestal begin ik onbewust aan iets nieuws zonder het goed en wel te beseffen, wat nu ook is gebeurd. Ik prutste weer wat met de thema’s, met het grote verschil dat ik nu de perfectie moest zoeken. Het duurde even voor ik het bos door de bomen zag: het lettertype, mogelijkheid voor header en de vrolijkheid van een lay-out die bij mij en mijn blog past… Ik heb uiteindelijk de lay-out gevonden die bij zowel de blog Birds4Free, als het soort blog (vrolijkheid, maar toch professioneel), alsook mezelf past.

Van de oude lay-out…

voor pagina

 

… naar de gloednieuwe versie!

na pagina nieuw

Wat is er nu op zich verandert voor mijn lieve bezoekers? Mijn foto, volgknoppen voor social media en mail, zoekmogelijkheid en dergelijke widgets staan niet meer opzij, maar onderaan de (hoofdpagina). De kleuren vond ik mooi bij elkaar passen, maar voor het totaalplaatje veranderde ik ook de header. Die mocht wat minder klassiek en leuker zijn. Het belangrijkste vind je nog terug: de bloemenachtergrond, de kleuren en de vogels. De laatste grote verandering is het lettertype, dat is volledig mijn ding!

Nu heb ik nog een aantal vraagjes voor jullie, er zijn namelijk een paar zaken waar ik over twijfel. Ik heb toch besloten om de lay-out online te gooien, desnoods kan ik er nog altijd voor kiezen om terug te veranderen.

 

Het is belangrijk dat je eerlijk antwoord, zo zie ik wat mijn publiek ervan vind!

 

12 gedachten over “Wat vind jij van mijn nieuwe lay-out?

  1. Ik vind het er mooi en leuk uit zien! Niet per se professioneel (maar moet dat?) De balonnen vind ik een leuke toevoeging, maar ik vind het wel jammer dat de social media knoppen en jouw foto helemaal onderaan te vinden zijn.
    Zo, mijn best gedaan om eerlijk te antwoorden 🙂

Reageer met liefde.

