L’Oréal Color Riche Nouvelle Vage, perfect pastel

1.3

 

De Color Riche lakjes van L’Oréal zijn stilaan een vaste waarde geworden aan het assortiment. Een prachtig lakje van  een limited edition, bestaande uit pastelkleuren, toon ik jullie vandaag. Voor de duidelijkheid: dit zijn niet mijn nagels in de schijnwerpers, maar die van een vriendin.

1.5

1.1

De kleur is echt het perfecte pastelkleurtje. Het nude maakt wel dat deze nagellak niet zo heel dekkend is, maar na drie laagjes zou dat sheereffect opgelost moeten zijn (op de foto’s twee laagjes). De droogtijd is samen met de houdbaarheid goed. Ik vind het borsteltje ook heel prettig aanbrengen. Het is redelijk dik en afgerond, waardoor de hoekjes ook makkelijk te bereiken zijn. Daarbovenop lijkt datzelfde borsteltje best op die van Essie! Het allerbelangrijkste is natuurlijk de kleur en daar ben ik echt weg van. De titel draagt niet voor niets “Perfect Pastel”. Qua prijs-kwaliteit en aaibaarheidsfactor is deze lak echt een plekje waard in je stash.

1.4

Een korte review mag ook eens af en toe, want volgens mij gaat alle aandacht naar de kleur in dit artikel.

 

De Color Riche lakjes zijn verkrijgbaar voor €6,99 bij o.a. Di en Kruidvat. 

14 gedachten over “L’Oréal Color Riche Nouvelle Vage, perfect pastel

  1. Ik reageer met liefde:) Vind het een mooi kleurtje, ik hou nu eenmaal van pastel kleuren al geef ik dan wel meer de voorkeur aan geel, lila en roze. Maar op dit moment draag ik zelf een caramel kleur dus het wisselt nogal.

Reageer met liefde.

