NEW IN | Bench, Fever, Street One & Cypres

Deze titel is een hele boterham. In feite vond ik dat ik moest “terugkomen” met een behoorlijk artikel, namelijk een shoplog. Ik heb een dikke week niet geblogd omwille van de examens, momenteel las ik een kleine pauze tussen het leren in en blog ik met alle plezier. Begin volgende week ben ik er alweer vanaf, waardoor je weer een portie vers geperste artikels mag verwachten.

Herinner je je nog mijn uitstelgedrag? Ja, dat is dus nog niet helemaal over. In de solden van januari kocht ik veel mooie kledij, maar ik had jullie nog nooit deze exemplaren getoond. Februari was nu niet bepaald de leukste maand, ook niet op bloggebied (nog meer uitstelgedrag enzo…), maar nu maak ik het toch wel even goed. Helemaal in strijd met de eerste zonnestralen die mij vandaag al wat hebben verwend, feitelijk.

 

DSC05212

DSC05214

DSC05216

 

Deze trui ziet er niet alleen lekker warm, donzig en cosy uit, maar heeft ook een prachtige pastelkleur. Bench is op zich een sportief merk, alhoewel ze nu toch een heel elegante versie uitbrachten.

DSC05217

 

Normaal gezien loop ik niet makkelijk bij Street One binnen, gelukkig bestaan er heel wat onafhankelijke winkels die verschillende merken aanbieden! Anders had ik dit jurkje nooit op de kop getikt. Je kan het in elk seizoen dragen. Luchtig door de korte mouwen in de lente en zomer, of gepimpt met bijvoorbeeld een blazer in de winter. Ik had nog geen zwart-wit jurkje en vond het tijd om er een in huis te halen. Op het eerste zicht is het niet zo waw, maar eenmaal aan ben ik weg van het slanke effect opzij (zwart, ik hou van jou!) en de softe print.

DSC05254

Ik ben ervan overtuigd dat de helft van de lezers dit jurkje niet zo geweldig vindt, maar ik ga anderen bewijzen dat dit vrolijke item echt wel een toegevoegde waarde is aan je kleerkast. Een outfitpost, check. Vintage, Lyana-stijl, en mooi open vanonder? Yup, dubbel check. Dankjewel Fever!

DSC05248

DSC05249

Nog een ander item dat essentieel is/was (schrap wat niet past op dit moment) in de winter, zijn degelijke laarzen. Ik had er natuurlijk al een paar, toch zijn simpele en klassieke donkerbruine boots nooit bij mij geraakt. Want hoe vreselijk ben ik toch in het vinden van de juiste schoenen… Grijpen die handel als je dan eindelijk de perfectie vindt. Cypres is een duur merk, maar staat wel bekend om kwaliteit. Dat is net wat mensen die scheef lopen en lomp zijn nodig hebben, samen met een afprijzing natuurlijk!

Dit was misschien niet het soort shoplog dat je nu verwachtte, door het wintergehalte. Desondanks kon ik nu toch eens goed mijn zegje doen over wat ik echt van de kledij vind. P.S.: verwacht alvast nog minstens twee new in artikels, want deze blogger heeft ook al haar slag geslagen bij de nieuwe collectie!

Wat is jouw favoriete kledingstuk van deze lijst?

 

 

 

9 gedachten over “NEW IN | Bench, Fever, Street One & Cypres

Reageer met liefde.

