JEWELLERY | Lobogato Favorieten s/s 2014

De nieuwe collecties zijn in het land en dan kan je mij niet meer stoppen. Ik vind het leuk om favorieten of wishlists met jullie te delen. “Misschien ontdekken anderen dan leuke en toegankelijke producten!” Denk ik dan. De komende weken zal je dus een paar favorietjes zien verschijnen, natuurlijk afgewisseld met wat anders. Ik sta niet garant voor eentonigheid, maar probeer af te wisselen tussen mode, beauty, lifestyle… Genoeg gepraat, op naar de juwelen! 

Lobogato is een merk dat ik in de Brussels Vintage Market ontdekte en ik dan begon te volgen op internet. Het is Belgisch, niet heel duur en heerlijk om bij dergelijk stijlgevoel weg te dromen. Klik trouwens een keertje hier als je benieuwd bent wat ik al allemaal van dit merk heb!

lobogato1

De vorige collectie vond je voornamelijk geometrische figuren terug, wat nu ook nog wel het geval is. Driehoekjes lijken me erg leuk als oorbellen. Er is natuurlijk ook wat anders te vinden in de webshop: wat schattigere oorringen, afgewisseld met meer statement. Uit deze juwelen zou ik al heel graag de driehoekjes hebben!

lobogato3

Hier zie je al een duidelijker stijlverschil: wat edgyer en anders. Ik hou van zo’n juwelen! Meestal vind ik heel speciale juwelen mooi bij anderen, maar niet bij mezelf. In deze selectie heb ik dat gevoel NIET. Weet je wat ook wel verschil maakt? Op de website staat er een lookbook waar je een aantal producten ook nog eens op modellen kan bestuderen. Zo krijg je pas een volwaardig beeld van de werkelijkheid!

lobogato 2

Slechts één woord: waw! Deze kettingen zijn beide mijn stijl. Er zit namelijk reliëf of structuur in, ze zijn net lang genoeg, de kleur is prachtig naturel en ze zien er gewoon zo anders uit. Geef nu maar al toe dat je zo’n juwelen niet makkelijk vindt.

Nog een leuk weetje om mijn wishlist van dit merk te beëindigen: op de website bestaat de mogelijkheid om je juwelen te personaliseren. Zo kan je bijvoorbeeld een kort tekstje op een armbandje laten bedrukken. Het ideale cadeautje, lijkt me zo.

De prijzen zijn gelijk voor elk type juweel | Oorbellen: €16 | Kettingen: €26 | Armbandjes: €18 | Persoonlijk juweeltje: variaties in prijs naargelang het product. 

Ben jij ook helemaal weg van alternatieve juwelen zoals deze van Lobogato?

12 gedachten over “JEWELLERY | Lobogato Favorieten s/s 2014

Reageer met liefde.

