L’Oréal Color Riche Bronze Parure

3

Het is best wel lang geleden dat er nog een nagellakje tevoorschijn kwam. Persoonlijke oorzaken: te korte nagels en hierdoor angst voor beperkte professionaliteit. Ik ben echter nu aan het sparen voor wat langere nagels, maar ben tot het besluit gekomen dat hier veel geduld voor nodig is en ik dus best vrolijk blijf verder doen met lakjes tonen. Waarom ook niet? Ik heb wel een tijdelijke oplossing gevonden: ik show gewoon de lakjes op de nagels van anderen! Zo zijn de vriendinnen trots dat ze zogezegd op mijn blog verschijnen, maar heb ik toch nog een mooi gelay-out artikel klaarstaan voor jullie. Vandaag begin ik met een pareltje uit de L’Oréal Color Riche collectie.

2

Bronze Parure is een prachtig glitterlakje met verschillende soorten shimmers: kleine gouden shimmers, vergezeld met grote oranje exemplaren, op een chique zwarte onderlaag. Komt de kleur ook zo goed over op de nagels?

5

6

1

Zoals je ziet komt de kleur op je nagels volledig overeen met het potje van de nagellak, het heeft ook de nodige textuur. Omwille van de volgende redenen is dit lakje echt een topper om in huis te halen:

Voordelen

  • De dekking van deze lak is perfect na twee laagjes, dan komen alle shimmers het mooist tot zijn recht.
  • Het aanbrengen verliep vlotjes met het makkelijke, redelijk dunne borsteltje.
  • De droogtijd was heel snel voor een glitternagellak.
  • Als je de lak zonder top en base coat aanbrengt, gaat hij gemiddeld mee. Voor mij wil dit zeggen ongeveer een 3 dagen, maar voor een langere houdbaarheid gebruik je best ook top coat.
  • De kleur komt heel chique over en beantwoord geheel aan je verwachtingen.
  • De L’Oréal lakken hebben een mooi, strak design.
  • De prijs is niet volledig budget, maar valt toch nog onder de categorie budget als je vergelijkt met bijvoorbeeld Essie.

Nadelen

Ik kan geen nadelen bedenken, behalve dan het kleine feit dat glitternagellakjes nu eenmaal wat moeilijker te verwijderen zijn dan gewone.

Dit L’Oréal lakje voldoet aan alle eisen die de perfecte nagellak voor mij moet inlossen, aangezien ik persoonlijk geen nadelen moet overwegen. Je krijgt er ook nog een goede prijs-kwaliteit bij!

L’Oréal Color Show lakjes zijn verkrijgbaar bij drogisterijen (o.a. Kruidvat en Di) voor €5,99. 

Wat vind jij van dergelijke glitterbommen op je nagels?

7 gedachten over “L’Oréal Color Riche Bronze Parure

Reageer met liefde.

