Persoonlijk praatje

Terug zijn van weggeweest, en zo van die dingen. Deze week was best wel vreselijk, net als de vorige. Deze week had ik griep,om eerlijk te zijn ben ik er nog nooit zo slecht aan toe geweest.

echt nog nooit geloof me

Weet je wat nog het ergste was? Dat het zo lang bleef duren. Van maandag tot en met woensdag in de zetel hangen, niet eens een tijdschrift kunnen lezen of jezelf kunnen concentreren om tv te kijken. Wat doe je dan de hele dag? Niet veel, eigenlijkniets

Denk nu niet dat ik geen zin had om allerlei nuttige dingen te doen, dat had ik wel degelijk. Ik was gewoon zo ziek als een hond en kon amper rechtstaan. Alhoewel het donderdag net ging om naar school te gaan, hield ik het gisteren (vrijdag) toch weer voor bekeken. Al de trappen op en af lopen en de stress die ik kreeg door huiswerk had me nog meer uitgeput dan voordien, met als gevolg een kleine terugval. Vandaag voel ik me dan eindelijk beter en kan ik me tenminste bezighouden met leuke dingen! Tussen al dat zweten door had ik dus ook geen tijd om te bloggen, maar weet je wat nog het ergste was?

stoppen No way

Vreselijk, niet? Ik had het plan om pas weer te beginnen als ik er echt zin in en tijd voor had. Maar dat houd ik natuurlijk niet uit! Misschien was dat momentje van weakness (lees: zwakheid) echt goed om me te doen realiseren dat ik echt niet zonder schrijven kan. Akkoord, je moet ook goede ideeën hebben om te bloggen, maar de essentie is toch schrijven. Laat dat nu net zijn waar ik deze ochtend al meteen zin in had. Mijn handen begonnen te jeuken, alsook de innerlijke chakra’s in mij, uhum . Kan je het geloven? Waarschijnlijk wel, maar ik stond er toch versteld van. Hoe erg ik afhankelijk ben en hoe hard mijn humeur van bloggen afhangt. Wel ben ik me ervan bewust dat ik het vooral graag moet blijven doen. Daarom besloot ik het volgende:

De volgende weken zullen er geen berichten verschijnen op regelmatige basis. ik moet zelf de juiste balans vinden, of dat nu tweewekelijks of driewekelijks is. Meer is te hoog gegrepen, ik heb ook nog andere vrije tijd nodig. De examens komen er bovendien aan en ik zal moeten inplannen. Alhoewel ik niet zal stressen, komt er eens een weekje niets online, dan is het maar zo. Ik probeer zo consequent mogelijk te zijn, maar hey het is en blijft een hobby.

Ook heb ik wat inplanproblemen. Ik gebruik WordPress (duuh, kijk naar de link!), maar telkens als ik een artikel inplan, krijg ik wel wat problemen. Is dit herkenbaar bij jullie? Ik heb wel nooit iets geüpload of gedownload, misschien ligt het hieraan?

Na deze moeilijke week blijf ik vooral positief (want jeej, ik ben toch bijna genezen!), bovendien is het ook nog eens krokusvakantie komende week. dubbel hoera

Hopelijk heb jij ook wat heerlijke vakantievibes te pakken en geniet nog van je weekend!

 

groetjes lyana

 

9 gedachten over “Persoonlijk praatje

  1. Neem lekker de tijd, geniet van je vakantie en vooral weer helemaal gezond worden. Dergelijke problemen als waarover jij het hebt, heb ik nog nooit gehad met WordPress.

  2. The flu sucks! Gelukkig ben je weer beter. En wat dat posten betreft, doe het maar gewoon zoals jij het wilt en zoals het het beste is voor jou. Dit is jouw blog, en jij beslist dus hoe je het allemaal organiseert, dat is het mooie eraan 🙂

  3. Ah, wat erg dat je zo ziek was 😦 Blog wanneer jij er zin in hebt. Je hoeft echt niet elke dag iets online te zetten, zolang je er zelf maar plezier uit haalt! Alvast veel succes met je examens! 🙂

  4. Wat vervelend om te lezen! Maar het is goed dat jij positief blijft. En bloggen moet iets zijn wat je leuk vindt, dus maak het niet te moeilijk voor jezelf. Gewoon op je eigen tempo en op je eigen manier 🙂 ik kan je helaas niet helpen met je wordpress probleem, sorry. Beterschap en stay positive 🙂

Reageer met liefde.

