OOTD | Vintage Army Skaterdress

file3 front

Taratata.. dit woord zal je binnenkort nog een keer zien terugkomen op mijn blog, maar ook vandaag heb ik iets leuks te tonen aan jullie! De laatste tijd hou ik meer en meer van vintage en dat merk je aan me. Een paar maanden geleden ontdekte ik dit leuke jurkje in de kast van mijn mama. Ik mag officieel zeggen dat het vintage is, aangezien het al ruim 30 jaar stof aan het vangen was in de kleerkast. Ik ben echt weg van het jurkje en wou er met veel plezier een OOTD mee creëren.

file4

file3

file2

file 1

 

DSC05162

Mijn nieuwe ketting combineerde ik met het vintage item, en gloednieuwe oorbellen. Mijn geliefde boots eronder, en ik was klaar om te gaan. Bijna klaar, want Flor moest het beeld natuurlijk nog afwerken met zijn pluimstaart.

De kleuren vond ik perfect bij elkaar passen, oudbruin heeft toch wel wat weg van army, al zeker als je het afwerkt met zwart. Als ik eerlijk ben is het wel geen skaterdress, want dan zou het stoerder en recenter moeten zijn. Alhoewel de plooitjes me doen twijfelen, kan vintage skaterdress er dan nog mee door?

Kleed: vintage | Legging: Veritas, €19,99 | Ketting: Webstash | Oorbellen: Taratata (later meer) | Boots: SPM |

Hou jij ook zo van vintage en army en dacht jij dat het een gouden match zou kunnen zijn?

15 gedachten over “OOTD | Vintage Army Skaterdress

Reageer met liefde.

