Fotografie | Bekijk het ook eens anders

DSC05078

Het regent, terwijl het hoort te sneeuwen. Mij hoor je niet klagen, want ik haat sneeuw en mijn verjaardag binnen een week wil ik niet volledig ingesneeuwd zien. Eén nadeel van dit natte weer, wanneer je paraplu’s vervloekt is wel dat de zon vaak vergeet te schijnen. Dat is enkel maar nadelig, hoor ik je denken. Ja, dat is het ook. Voor het overgrote gedeelte, als je denkt aan reviews en mooi belichte foto’s. Maar niet getreurd, deze Lyana hier heeft er een oplossing op gevonden: eens anders gaan kijken naar bepaalde kleine dingen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, geef vooral tips aan deze amateurfotograaf, die in het bezit is van een simpele Sony Cyber-shot.

DSC05072

Dit hulpmiddeltje voor onze laatste lekker ouderwetse gordijnen doet me herinneren aan de goede oude tijden, toen ik er nog mee speelde.

DSC05073


DSC05075

Guess what?! Lavendel.

DSC05078

Dit vond ik wel mooi passen bij Valentijn, aangezien die illusie mijn gevoel wel benadrukt ;).

DSC05079

De “C” is gaan lopen.

DSC05080

Ben je nu niet benieuwd waarom mijn Nederlands boek de Fashionista overschaduwd? Binnenkort wat meer diepgang en toelichting, als je begrijpt wat ik bedoel bij “een non-fictionele tekst”.

DSC05081

DSC05083

Daar waar het behangpapier eindigt, begint de luiheid. Zeg nu zelf, een nieuwe rol voor 20 cm?

DSC05084

Neen, zet het uit je hoofd, gommetje. Die verloren mozaïek kan jij NIET vervangen.

DSC05085

Heeft iemand ooit gehoord van logica als je de klasfoto van het schooljaar 2013 een jaar later ontvangt?

DSC05087

Een PRISM kaartje dat ik trots in mijn kamer show. Omdat Katy Perry’s cd me bekoort als geen ander.

DSC05088

Holo-effect? Check!

DSC05089

DSC05090

Toen Lyana nog klein was en de wereld nog bestond uit het creëren van het mooiste naamkaartje…

DSC05091

Waar is dat tweede oor gebleven? Aan voor de moeite ben je, het is weg door de stress.

Wat vonden jullie van dit artikel? Moet ik meer mijn stoute schoenen aantrekken?

13 gedachten over “Fotografie | Bekijk het ook eens anders

Reageer met liefde.

