NEW IN | Jewellery

new in jewellery

Qua uitstelgedrag sta ik tegenwoordig op nummer 1. Waarom zou ik daar niet eens verandering in brengen? Ik won een juweeltje en dat herinnerde me er weer aan dat ik jullie nog altijd niet mijn gekregen juwelen van Kerstmis had geshowd. Als cadeautjes kreeg ik deze sieraden, waarvan ik nooit verwachtte dat ze me zo zouden bevallen. Niet dat anderen altijd verkeerde geschenken voor me kopen, maar juwelen en kledij zijn toch wel iets heel persoonlijks. Daarom ben ik zo blij dat hun opzet gelukt is!

DSC05067

DSC05066

Allereerst kreeg ik dit pareltje van een ketting cadeau van mijn grote zus. In een wishlist kon je hem al terugvinden, desalniettemin had ik nooit verwacht hem ooit te krijgen! Ik toonde de geometrische ketting al in een outfitpost, waarin je hem in een ander daglicht kan beschouwen (en ja, inderdaad een beter daglicht). Ik besloot spijtig genoeg om deze foto’s eens in de late namiddag te maken omdat ik dan de nadruk kon leggen op de glanzende kenmerken van de juwelen. Mensen kunnen zich duidelijk vergissen! De volgende keer beloof ik jullie mooiere foto’s.

De ketting is van het Belgische label Lobogato en kan je hier aanschaffen voor €24.

DSC05062

DSC05060

Vanaf het eerste moment was ik niet zo te vinden voor deze oorbellen, maar na het aandoen wel. De vele blinkertjes schitteren zo mooi in het zonlicht, en de paarse kleur maakt het geheel af. Echt iets voor mij, niet te groot of te klein!

DSC05052

DSC05051

Mijn liefde voor juwelen moet blijkbaar altijd groeien. Want ook toen ik deze armband (gekregen van mijn oma) voor de eerste keer zag, twijfelde ik. Na een tijdje werd het mijn absolute lievelingsarmband, wat te danken is aan zijn rosé gouden kleur en sprookjesachtige ontwerp. Nooit gedacht dat ik zoiets speciaals zo erg kon appreciëren. Deze armband heb ik samen met de oorbellen gekregen van een winkeltje uit de buurt, waardoor ik helaas het merk niet weet.

DSC05070

DSC05068

Nadat ik een gat in de lucht sprong van vreugde, drong het tot me door dat ik deze ketting gewonnen had! Op de Belgische blog Miss Happinez van Leila deed ik mee aan een winactie en won ik tenslotte deze ketting van Webstash. Ik moet eerlijk toegeven dat de ketting er op haar blog anders uitzag, toen ik hem een paar dagen geleden ontving was ik echter niet minder enthousiast. Het is een middellange statement necklace, wat me echt op de goede weg zet om te combineren met talloze kledij. Je mag dus zeker een OOTD verwachten met deze nieuwe aanwinst in verwerkt.

De ketting is nog altijd hier te koop bij Webstash voor een kleine €7.

Zou jij ook zo tevreden zijn met deze nieuwe spullen als ik?

16 gedachten over “NEW IN | Jewellery

Reageer met liefde.

