Nuxe Huile Prodigieuse OR

DSC05034

Wat ben ik blij dat ik jullie dit product kan tonen! De befaamde Nuxe Huile Prodigieuse kennen de meeste high end bloggers wel, maar ik heb op geen enkele blog al gelezen over deze OR (gouden) variant. Daarom ben ik zo enthousiast, om jullie dit fijne product te laten leren kennen!

Allereerst verwijs ik graag naar wat algemene beschrijvingsuitleg, voor de bron (en online verkrijgbaarheid) klik je hier.

“NUXE VOEDENDE OLIE PRODIGIEUSE GOUD is een droge olie met meervoudige werking die voedt , herstelt en verzacht.

Deze droge olie voor meervoudig gebruik voedt, herstelt en beschermt in een enkel gebaar dankzij 15% kostbare plantaardige oliën en vitamine E.

Het hele jaar door te gebruiken , zowel in de zomer als in de winter.”

DSC05036

DSC05039

Beoordeling

Na een uitgebreide periode kan ik jullie met zekerheid zeggen dat dit product een toppertje is. Op de foto’s zie je dat de olie op  het product drijft, je moet dus even schudden voor gebruik. Het product dat ik testte was een staaltje, dus in het echt kan je natuurlijk een groter formaat verkrijgen. Opmerking: ik testte de olie niet op mijn gezicht, omdat ik een gemengde huid heb en geen risico wou nemen.

Voordelen: 

  • De olie is multifunctioneel: je kan het gebruiken voor zowel je haar, je gezicht als je lichaam.
  • Ik voel me altijd beter bij plantaardige producten met vitaminen én bij producten die je enkel bij de apotheek kan kopen.
  • Het product maakt je huid zichtbaar zachter.
  • Het is voor je lichaam voedender en meer hydraterend dan een body lotion, en ook intensiever dan een handcrème voor je handen. Je haar geeft het dan weer een extra zachte touch.
  • De olie is zuinig in gebruik, waardoor ik na een paar maanden nog niet eens een zichtbaar niveauverschil heb bereikt in mijn flacon!
  • Ook al gebruikte ik voordien nooit de traditionele Nuxe Huile Prodigieuse, ik ben ervan overtuigd dat die even goed is. Wat deze uitgebreidere olie wel speciaal maakt zijn de gouden glitters. Ze zijn geweldig en in elk licht tonen ze een andere perfecte kant van zichzelf.
  •  De geur is echt adembenemend. Het mag dan wel een olie-geur zijn, er zit een speciale, warme gloed in…
  • Alhoewel de glinstertjes een tijdje op je huid achterblijven, geven ze bijna niet af.
  • De olie trekt snel in, ook in mijn haar. Wel doe je het best alleen op de puntjes.
  • Na afloop blijft niet alleen de zachtheid van je huid nazinderen, hij glimt en schijnt beter dan tevoren!

Nadelen:

  • De olie zelf trekt snel in, maar helaas de glinstertjes niet. Gelukkig geven ze niet af! Dat zou wat onhandig zijn.
  • De prijs is niet echt budget.

Deze olie heeft mij echt in de positieve zin verrast, wat je kan zien aan de resem pluspunten hierboven. Ik ben heel erg te vinden voor zijn werking en het feit dat het product zo multifunctioneel is. Het is al een hele klus om mijn droge krulhaar goed aan te pakken, deze olie is echt heel erg goed hiervoor. Ook al kan je hem elk seizoen gebruiken, voor de droge huid in de winter is het echt een goede aanvulling en nu – definitief – een echte must!

Hebben, hebben, hebben, zeg ik! Wat denken jullie? PS: DOE MEE AAN MIJN WINACTIE!

Nuxe Huile Prodigieuse is verkrijgbaar met een inhoud van 100 ml voor een richtprijs van om en bij de €40. In België enkel verkrijgbaar bij je apotheek!

6 gedachten over “Nuxe Huile Prodigieuse OR

Reageer met liefde.

