Winactie | Een verrassingsjuweel van Marington

Totaal

Ik ben heel blij dat ik eens iets mag weggeven aan jullie! Lees snel verder om kans te maken op een verrassingjuweel van het merk Marington!

Wat kan je winnen?

Marington gaf me de kans om één juweeltje uit de foto hierboven weg te geven aan jullie. Kennen jullie Marington nog? Ik schreef hier al over de webshop, en nu wil ik toch nog even een paar favorietjes aan jullie tonen van de webshop.

marringotn favorietjes

Na nog eens op hun website te hebben gesnuffeld, ben ik echt weg van de tassen! Ze zijn helemaal mijn stijl en lijken mij ook van een goede kwaliteit! Ook bij de juwelen bleef ik even stilstaan, omdat ik eigenlijk een juweeltje mag weggeven… Ik kan natuurlijk niet verklappen welk juweel voor jou is van op de foto, maar ik ben er zeker van dat de kwaliteit niet zal tegenvallen, dat zegt het uiterlijk van al hun producten mij wel, samen met het prijskaartje.

Ik tast hier zelf wel wat in het duister, maar dat is nu net zo leuk aan deze winactie! Je weet niet wat je zal ontvangen, alleen dat het van een Nederlands kwaliteitswebshop komt.

Als je nog nood hebt aan een leuke aktetas of laptoptas, sla dan nu je slag tijdens de solden!

Wat moet je doen?

Je moet eerst en vooral in België of Nederland wonen en een reactie achterlaten op deze blogpost met een geldig e-mailadres waarop ik je kan bereiken. De volgende dingen mag (zou ik ook lief vinden) je doen, zodat je naam meerdere keren in de fruitmachine komt en je dus meer kans zal maken om te winnen:

– Mij volgen op Bloglovin. Ik verwacht dit natuurlijk van alle lieve medebloggers!

– Mijn Facebookpagina liken: +1

– Het Twitteraccount van Birds4Free volgen: +1

– Dit bericht leuk vinden op Bloglovin: +1

Ik wens iedereen heel veel geluk! En oh wat zou ik graag “May the odds be ever in your favor” schrijven, want ik ben zo’n fan van The Hunger Games…

Deze winactie eindigt op vrijdag 31 januari om 23u00.

14 gedachten over “Winactie | Een verrassingsjuweel van Marington

  1. Zou graag winnen!!! 😀 ben al fan van je blog en facebook-pagina, maar heb heleaas zelf geen twitter of blog waardoor ik dit artikel niet kan liken! 😦 hoop nog altijd dat ik kans maak om te winne, zou fantastisch zijn! 🙂
    Sophie

  2. Ik woon in België!! Hahaha ik maak al kans! Ik kan wel niet liken op twitter, omdat ik dat zelf niet heb. Maarrrrr zo’n Marington-juweeltje wil ik wel winnen zenne! 😀

Reageer met liefde.

