e.l.f. liquid eyeliner black

DSC05020

Met het e.l.f. pakketje dat ik won bij de blog Beautytalk ben ik echt héél blij. Niet alleen heb ik nieuwe producten om te gebruiken, ik ga ze ook allemaal reviewen voor jullie. Beginnend met deze liquid eyeliner in een zwarte kleur.

Swatches

DSC05021

DSC05022

DSC05033

De eyeliner zelf vind ik strak en simpel ontworpen. Dit valt helemaal in het e.l.f. concept: goedkoop, strak en een zwart design met zilverkleurige product beschrijving. Niet rond de pot draaien, want het is toch ook maar een gewone eyeliner, toch? Op de foto kan je het kwastje zien, en helaas is die nog redelijk dik én eindigt het niet perfect in een punt. Dat merk je ook aan de swatches met redelijk dikke lijnen. Kijk je goed, (verder dan de veegvlekken die onhandige Lyana maakte) dan zie je dat het product in de lijntjes van mijn hand trekt. Op mijn ogen merk ik daar niets van, maar dat kan wel eens voor problemen zorgen bij sommige mensen.

Beoordeling

+ De kleur is intens zwart, dat is al een hele opluchting. Je wil echt geen blauwe ondertoon of schijn krijgen aan het einde van de dag!

+ De houdbaarheid is erg goed: de eyeliner blijft een hele dag vlekkeloos zitten.

+ Het is budget.

+ Ik vind het uiterlijk persoonlijk mooi strak.

– Tijdens de swatches op mijn hand trekt de kleur in de lijntjes, bij sommigen kan dit dus ook bij de ogen gebeuren.

– Het borsteltje is niet heel precies en eindigt niet perfect in een punt waardoor dunne lijnen veel moeilijker zijn om te verkrijgen.

– Bij deze liquid eyeliner moet je heel hard oppassen dat je niet per ongeluk aan je binnenste wimperrand komt. Gevolg: rond je oog en op je oog zwarte vlekken. Dat kan niet goed zijn voor je, lijkt mij. Of is dit met alle liquid ones zo? Laat het mij dan maar weten!

images

De eyeliner is hier online verkrijgbaar in dit “get the look” pakketje met een totale prijs van €5,-. De andere producten van dit pakketje worden later nog gereviewd!

Wat zijn jouw ervaringen met liquid eyeliner en/of e.l.f. producten qua prijs-kwaliteit?

9 gedachten over “e.l.f. liquid eyeliner black

Reageer met liefde.

