Beauty Favorieten & RECAP outfits 2013

Dit is het laatste artikel waarin in terugblik op het voorbije jaar. Ik vind dat ik op deze manier 2013 mooi afsluit, maar natuurlijk hoef ik niet te overdrijven. Na mijn blogverjaardag en best bekeken artikelen vond ik het wel eens tijd voor favorieten op vlak van beauty en wil ik graag al mijn ootd’s nog eens tonen.

Beauty favorieten

Op het vlak van haarverzorging maakte ik een druk jaar mee. Vanaf de zomer liet ik de haardroger achterwege, stopte ik met mijn haar te brushen en liet het altijd naturel. Ik moest in het begin even wennen aan mijn natuurlijke krullen en ook wel aan het feit dat ik veel haar heb en het al snel kan ontploffen (denk aan sneeuw en regen). Toen moest ik absoluut nieuwe producten uitproberen, want ik kon mijn extreem droge kroezelhaar niet meer aanzien. Voortaan gebruik ik altijd een shampoo van René Furterer, gecombineerd met een conditioner en eenmaal uit de douche gebruik ik een mousse van L’Oréal. Nog een geheimpje (dat ik later review!) verder is mijn haar al stukken minder droog, ook al ben ik nog volop mijn perfecte conditioner aan het zoeken. Ik heb een paar staaltjes van René Furterer en als ik mijn favoriet heb gevonden, ben ik van plan een grote fles aan te schaffen. Dit jaar wil ik vooral trots zijn op mijn krullen, want ik verstop ze niet langer!

Dan wil ik jullie nog wat vertellen over de producten die ik gebruik als gezichtsverzorging. Ik gebruik bijna altijd Bioderma en/of René Furterer. Later ben ik van plan eens een artikel te schrijven over mijn hele skin care routine, maar dat zal nog even op zich moeten wachten. Ik moet er zeker van zijn dat de producten mijn huid echt wel het meest optimaal verzorgen en verbeteren, want ik heb een typische gemengde huid (overwegend vettig) met redelijk wat puistjes. De merken die ik al heb vernoemd(behalve L’Oréal) zijn beiden verkrijgbaar bij de apotheek. Ik verzeker je dat ik al budgetshampoos en verzorgingen heb gebruikt, maar niets is beter dan producten uit de apotheek (en ik heb dan nog het voordeel dat mijn zus én mama daar werken).

Over naar make-up! Het voorbije jaar begon ik met bloggen en zijn mijn make -up technieken al lichtjes verbeterd, wat enkel maar goed kan zijn. Ik leerde werken met oogpotloden, liquid eyeliner (waarvan er wéér volgende week een review komt), oogschaduw… Als ik terugkijk kan ik zeggen dat ik het meeste hou van lipstick en -gloss en ze daardoor dus het meeste gebruik. Bekijk zeker mijn absolute favoriete kleurtje van Rituals en een prachtige lipgloss van Bourjois!

Essence Vs eyliner pen(cil)

rituals done

DSC03646

RECAP Outfits 2013

Na lang twijfelen heb ik besloten om enkel de meest recente outfits te tonen die niet uit de beginperiode van mijn blog dateren, want die eerste artikels zijn echt vreselijk als ik ze nu bekijk.

1.

DSC03259pic

2.

ootd & eotd juicy eyes and dress

3.

DSC04108

4.
ootd face

5.

model4

6.

DSC04414

Ik denk dat je wel een duidelijke evolutie ziet, ik toonde je de outfits chronologisch. Niet alleen zijn mijn poses lichtjes verbeterd, ook zie je later dus mijn krullen tevoorschijn komen. Ik heb in 2013 totaal niet veel outfits gepost, terwijl ik het echt superleuk vind om mijn stijl te delen! Dat lag aan vergeetachtigheid, slecht weer, geen tijd, geen licht, geen zin hebben in foto’s of simpelweg die dag een bad hair day hebben. Dit jaar ga ik er volledig voor en ik beloof jullie dat één van mijn volgende berichtjes een outfit zal worden.

Wat vind jij de mooiste outfit?

12 gedachten over “Beauty Favorieten & RECAP outfits 2013

Reageer met liefde.

