Blogverjaardag & Best bekeken artikelen van 2013

Heel blij ben ik om jullie te vertellen dat Birds4Free ondertussen net 1 jaar bestaat! Ik begon echt met bloggen rond het einde van december 2012. Tijdens die kerstvakantie bedacht ik mij dat ik mij een beetje verveelde en herinnerde ik mij die blog die ik een aantal maanden voordien had aangemaakt, maar nadien helemaal was vergeten! Met goede moed en vooral veel plezier startte ik mijn blog op, maar toen had ik nog geen reacties en al helemaal geen volgers. Dat vond ik toen niet erg, maar nu merk ik maar al te vaak op dat ik het heel leuk vind om andere blogs te volgen en zelf reactie’s te krijgen. Dan kan mijn dag echt niet meer stuk! Daar doe ik het voor, en natuurlijk vooral omdat bloggen mij erg ontspant. Het is mijn persoonlijke uitlaatklep, ook al kan dat voor anderen misschien wel een sport zijn. Ik blijf nu dus vrolijk verder doen zoals ik bezig ben, met vandaag de top tien van best bekeken artikelen. Omdat ik dat stiekem wel leuk vind om over te lezen bij anderen, doe ik het even zelf.

1. Eleven Paris: life is a joke

eleven_paris

Dit artikel ging over een merk waar ik mee kennismaakte, ik vond het toen te duur, maar wel de moeite waard voor in de solden. Ik merkte de afgelopen tijd dat men in de zoekmachines bleef zoeken naar dit merk, waardoor het nu mijn best bekeken artikel ooit is. In het begin snapte ik de belangstelling niet, tot ik terugdacht aan de tijd dat ik dit artikel schreef. Ik vond er niet veel informatie over en ook is er maar één verkooppunt in België (Brussel), waardoor je Google al snel aan het uitpluizen bent. Leuk voor mij, maar ik denk nog leuker voor de mensen die dit ooit hebben opgezocht, die nu wat meer over het merk weten. Pas wel op, want als ik dit artikel vandaag had geschreven, had het er véél beter uitgezien. Toen zat ik echt nog in mijn beginperiode met lay-out problemen enzo…

2. Boek | Tussen de sterren van Sylvia Vandriessche

scale

Dit boek werd ook een aantal keren bekeken, en als je er nog interesse in hebt, klikken die handel!

3. Weetjes | Coco Chanel | Style icon

chanel modes eerste winkel

In dit artikel had ik veel voorbereidend werk, want de informatie kwam uit een mondeling dat we voor school moesten doen in Parijs. Helaas heb ik nooit een uitgebreid verslag over Parijs gemaakt, maar ik vond die twee daagjes dat we er waren echt de moeite waard.

4. S… with Swarovski | Online shoppen

robe_katharina_moutarde_1_L

Ik was in een periode dat ik veel artikels schreef over leuke merken die je in de online webshop Vente Exclusive kan vinden. Dit merk werd veel gezocht, waarschijnlijk omdat er op internet niets over te lezen was. Ik hou echt van de stijl (think peplum en vrouwelijk), maar had uiteindelijk niets besteld. Natuurlijk vind ik wel dat jullie eens een kijkje moeten nemen in de webshop!

5. Maak reclame voor je blog, krijg een nieuwe volger & spam erop los!

Dit was de eerste keer dat jullie mochten spammen over jullie eigen blog, en dat viel in de smaak! Terecht, want ik grijp zelf ook altijd mijn kans als ik dergelijk artikel tegenkom. Hierdoor heb ik weer wat nieuwe blogs en lieve volgers ontdekt, echt heel leuk! Ik schreef het tijdens de examens een maand geleden, en ben van plan zo’n artikel in de toekomst ook in stress momentjes te organiseren.

6. Recept | Zelfgemaakte vanillewafels

DSC03683

Ik ben heel blij dat dit artikel in de top staat! Het gaat namelijk over een recept dat al een tijdje in de familie zit! Tegenwoordig kook ik meer en meer (dankjewel vakantie) en laatst maakte ik deze wafeltjes nog een keer. Heb je deze eenmaal geprobeerd, wil je er gegarandeerd geen meer van in de winkel!

7. Schoenentrends |  Fall – Winter 2013

retrondone

Mag ik nog eens blij zijn dat jullie dit artikel leuk vonden? Ik ging hiervoor speciaal naar een dure schoenenwinkel, om de trends voor dit najaar uit te zoeken. Misschien handig om nu nog eens te bekijken aangezien het solden zijn? 😉

8. Review | Yves Rocher Handcrème Cacao & Framboos

review handcrème yr

Deze review vond ik heel leuk om te maken, de eerste keer dat ik wat over handcrème schreef. En nog leuker dat hij nu nog in de winkel licht en héérlijk licht te wachten om handen van een chocoladegeurtje te voorzien…

9. Webshop// Betoverende juwelen bij Lady Rose

307961_359436827480527_2052315783_n

Mooie juwelen met vintage-invloeden vind je nog altijd bij Lady Rose! Zeker een webshop om eens grondig uit te pluizen, met als excuus weeral de solden.

10. Stel al je vragen!

In dit artikel had ik de simpele vraag aan jullie om mij nu eens vragen te stellen. Helaas heb ik er bijna geen reacties op gehad… Daarom vraag ik nu om mooi het jaar af te sluiten dat jullie mij één of meerdere vragen stellen in de reactiebalk onderaan. Het zou mij heel veel plezier doen, en dan kan je nog eens een leuk persoonlijk artikel met véél antwoorden verwachten.

 

Met dit artikel sluit ik het jaar af. Ik wens jullie allemaal een heel leuk en gezond 2014!

 

13 gedachten over “Blogverjaardag & Best bekeken artikelen van 2013

  1. Gefeliciteerd met je blogverjaardag! 1 jaar is echt een mijlpaal! Gelukkig nieuwjaar! Ook tof om je best bekeken artikelen te zien! Ik heb deze vraag: wat doe je naast bloggen nog meer graag?

Reageer met liefde.

