Maybelline Color Show | Brocades – Rosy Rosettes

DSC04985

Wie wordt er de laatste tijd nu niet aangetrokken door leuke Limited Editions van budget make-up merken? En wie is helemaal weg van glitters? Ik denk dat ik kan spreken over het merendeel van bloggend België en Nederland. Dit lakje review ik nu voor jullie, het komt uit een limited edition najaarslijn van Maybelline Color Show: namelijk Brocades. Nummer 224: Rosy Rosettes. Eigenlijk is het niet mijn lak, maar een vriendin en ik hebben hem uitgewisseld! Leuk voor de verandering, en natuurlijk extra leuk om nog eens een nagellakreview te maken!

Swatches

De kleur is héél erg mooi, en komt meer tot zijn recht na twee laagjes. De roze / fuchsia kleur straalt met drie soorten glitters: de minuscule gouden glitters laten het geheel schitteren, en wat kleine en grote kubusjes maken het af!

DSC05007 DSC05008 DSC05009 DSC04989

Ik heb geprobeerd de nagellak zo mooi mogelijk weer te geven, maar in het echt was het geheel toch wat sprankelender en had je nog meer het wow-gevoel.

Beoordeling

Bij mijn beoordeling zet ik nu de plusjes (+) als voordelen en de min (-) als nadelen.

+ De lak heeft een mooie kleur, ’s avonds leek hij me roder en overdag zoals jullie het op de foto’s zien.

+ Het borsteltje lakt prettig zonder strepen, zoals ik gewoon ben van Maybelline Color Show!

+ Het is een glitterlak met een basiskleur, dus doet hij niet echt dienst als top coat. Je gebruikt hem het best alleen. Voor mij is dit een voordeel, maar dat is persoonlijk.

+ De nagellak dekt goed, in 2 lagen heb je dit mooie resultaat.

+ De glittering en felheid van de kleur is in het echt én in het licht echt supermooi!

– De houdbaarheid heeft mij toch wel wat teleurgesteld. Na de eerste dag had ik al kleine chipjes, en na de tweede echt al bijna onacceptabele. Misschien omdat ik een top coat vergeten was?

– Het borsteltje is iets dunner dan de normale Color Show nagellak, ik heb liever wat dikkere.

 

Even samengevat is dit voor mij persoonlijk een leuk lakje voor komend Nieuwjaar, het is de beste en mooiste glitternagellak die ik tot nu toe heb gezien, echt een aanrader! Natuurlijk mag je wel geen topcoat vergeten…

21 gedachten over “Maybelline Color Show | Brocades – Rosy Rosettes

  1. Echt een tof lakje is dat. Ik heb dat trouwens erg vaak met structuurlakjes (dit lijkt me ook een beetje een structuurlakje) dat het echt na één dag al chipwear vertoont, na twee dagen is het niet meer om aan te zien, zelfs mét een topcoat. Dat is denk ik gewoon het soort lakje (of ik ben een lompe koe, dat mag ook :P)

Reageer met liefde.

