PERSONAL | Hé het is OK…

Guilty pleasures, dingen waar je zelf wat over twijfelt, maar hé, het is echt wel ok! Lees snel verder om een klein minuutje van je dag te spenderen aan een glimlach.

Hé het is ok…

… om je op feestdagen vol te proppen met eten tot je niet meer kan.

… om goede voornemens voor 2014 te maken.

… om bij die goede voornemens afvallen op nummer één te zetten en 100 push-ups per dag willen doen.

… als er een klein detail van je kerstmenu in de mist gaat.

… om tijd voor jezelf te nemen in de badkamer, en dan mag het gerust een uurtje duren.

… om eens geen blog inspiratie te hebben, als het maar terugkomt.

… om in het geniep een andere blog te lezen en vergeten een reactie achter te laten.

… om jezelf alleen te voelen, ook al heb je honderden zogezegde vrienden op Facebook.

… om iets op een website te bestellen, en de dag nadien erachter komen dat er mega-kortingen zijn ontstaan, uit het niets!

… om te gaan shoppen en je hebt h-e-l-e-m-a-a-l niets gevonden om te kopen. Laat dat je humeur niet beïnvloeden!

… als je nagellak zo hard chipt dat er geen nagellak meer over is, of erger nog, je hebt het er zelf afgebeten.

… om een rommelige kamer te hebben!

… om zin te hebben in NIETS. Gewoon liggen, en eventueel nog warm worden gehouden door je hond 🙂 .

… om geen blog .com als website te hebben en er staat nog altijd die wordpress.com. Tja, niet iedereen heeft zin in lay-out wijzigingen of wil geld steken, als je met dat geld veel leukere dingen kan doen!

… als je deze zinnetjes één voor één hebt gelezen, zonder morren. En dan nog eens een lieve reactie achterlaat, mag je zéker een bezoekje terug verwachten op jouw – ongetwijfeld – leuke blog.

Vond je dit een leuk artikel? Ik ben benieuwd naar jouw mening!

22 gedachten over “PERSONAL | Hé het is OK…

  1. Haha, helemaal fijn dat zoveel dingen “OK” zijn. Vooral dat van dat afvallen en 100 push-ups, hahahaha. Die staan bij mij ieder jaar weer op nummer 1!

  2. Gewoon alleen om de laatste zin vond ik dat ik een reactie moest achterlaten. Dat he het is oké komt me trouwens errug bekend voor, heb je dat uit een tijdschrift ofzo? Dat afvallen is en blijft écht een issue voor ons vrouwen haha. Ik heb het jaren op punt 1 gezet maar ben er vanaf, ik vreet me iedere keer met liefde vol en doe dat liever dan constant op te moeten letten op wat ik eet, ik eet niet om te leven ik eet om te leven <3.

    • Ja, inderdaad ik Heb het idee uit een tijdschrift dat ik vroeger eens las (heb geen idee meer welk), maar wou het gewoon wat leuker maken. Ik denk wel dat ik het vaker ga doen na deze lieve reacties, maar dan met verschillende thema’s. En je hebt gelijk, zo’n “goede” eetgewoontes komen bij mij vaak alleen maar in mijn gedachten voor, in actie schieten is wat anders! 😉

Reageer met liefde.

