NEW IN | Winterjas EDC & sjaal Veritas

Ik geef het toe, soms ben ik wat laat met dingen. Zoals met het tonen van deze 2 prachtige mode-items die ik een tijdje geleden kocht. Maar doordat ik een tijdje vergeten ben dat ik hierover nog moest schrijven, heb ik deze kledij wel echt kunnen onderwerpen aan het gure winterweer.

Winterjas EDC

DSC04804

DSC04806

Op deze jas ben ik echt VERLIEFD! Ik had een nieuwe winterjas nodig, was al die oude exemplaren beu en vond hem onverwachts. Die aankoopjes zijn het leukst, als je iets vindt waar je eigenlijk nog niet naar op zoek was. De foto’s spreken boekdelen, ik kon mijzelf nog net nog nét bedwingen om niet die ene springende foto met dikke thumps up erop te smijten. Ja, ik ben echt blij met deze jas en heb hem al vaak gedragen. Enkele details:

DSC04802

De stof is dik en het label van EDC hangt er vrolijk te pronken.

DSC04801

De zwarte details aan de mouwen en de knop maken het af.

DSC04800

Wie zoekt die vindt: de nieuwe trend qua knopen. Ik ben er weg van!

DSC04810

De muts eraan is nog een voordeel, je kan hem er af halen en het is ook echt een praktische.

Deze jas is verkrijgbaar bij EDC by Esprit voor +-€169
 

Sjaal Veritas

Het leuke aan sjaals is dat je ze eindeloos kan combineren. Maar wat ik echt haat is dat de meeste prikken en jeuken, ik heb best een gevoelige huid. Wanhopig was ik op zoek naar een zachte en warme sjaal in een leuke kleur en die vond ik bij Veritas.

DSC04817

Wat hem dat ietsje anders maakt zijn de vrolijke uiteinden en de donkeroranje, lichtbruine kleur.

DSC04818

Veritas biedt niet alleen kwaliteit aan, maar let ook op het milieu. Milieuvriendelijk is de evergreen collectie zeker, en deze sjaal bestaat uit 100% acryl.

DSC04819

Ben je nog op zoek naar een warme, gebreide sjaal voor de aankomende sneeuwdagen?

Deze sjaal is nog verkrijgbaar in andere kleuren bij Veritas en kost €16,95.
 

Wat vind jij van deze 2 aankoopjes en ken jij dat gevoel van prikkende sjaals?

13 gedachten over “NEW IN | Winterjas EDC & sjaal Veritas

Reageer met liefde.

