Tag | Mijn bloggerboekje

Deze tag kwam ik nog niet zo lang geleden tegen, en ik vond het meteen een hele leuke! Je leert bloggers kennen op een heel eenvoudige manier. Herinner je je die vriendenboekjes van vroeger? Waarschijnlijk liggen die nu al lang herinneringen aan het verbergen onder het stof… Er wordt echter nieuw leven in geblazen, met deze simpele tag.

bmlogeerboekje

Naam: Lyana 🙂

Leeftijd: Ik ben 15.

Geboortedatum: Ik verjaar op 19 februari (uit 1998).

Geboorteplaats: Ergens in België.

Broers/zussen: Ik heb één oudere zus. Ze is apotheker en daar ben ik trots op! Wil je wat volwaardige producten zien die je in de apotheek kan kopen? Ga dan eens naar de tagwolk in de sidebar bij “apotheek”.

Lengte: Ik heb het waarschijnlijk al wel laten vallen, maar ik meet 1m80…

Klas: Ik weet dat het in Nederland wat anders is, maar ik doe een wetenschappelijke richting, en zit in 4Wetenschappen (met Wiskunde).

Hobby’s: LALALALALAAAAAAAAA! Mij kan je al zingend aantreffen, momenteel op muziek van Katy Perry. Ook doe ik dans.

Favoriet schoolvak: Ik heb een zwak voor Engels. De beste taal ooit! En mijn hele leven lang word ik helaas al geïrriteerd door L.O. aka Lichamelijke Opvoeding! (“Gym” in Nederland)

Favoriete schrijver: Stephenie Meyer schrijft fantastisch, de boeken van de Twilight Saga zijn echt veel beter dan de films… Verder is Lauren Kate zelfs nog beter! Ze schrijft met zoveel oog voor detail fantasieboeken neer. Check zeker de Fallen reeks of wat ander materiaal!

Favoriete TV programma:  Ik kijk vooral naar VTM, maar heb geen favoriete, specifiek programma waar ik opkom. Wel volg ik al jaren Familie.

Favoriete serie: Enkel maar liefde voor The Vampire Diaries! En de voorbije weken word ik eindelijk verlost door seizoen 4 dat uit is.

Favoriete film: Momenteel ben ik helemaal weg van Catching Fire! Ik heb hem gisteren in de bioscoop gezien. Het tweede deel van de reeks is nog beter dan het eerste. Evenveel spanning en actie, maar ook romantiek en een vleugje science-fiction / fantasy. Voor dit soort films kan ik enkel maar dankbaar zijn! Daarom dat ik onlangs dit berichtje op Twitter postte:

. Wow, another movie who made me feel like the best movies are yet to come. And this one is worth an ! .”

Favoriete eten: Belgische frietjes! Eet je ze in het buitenland, zijn ze ofwel te plat, te dik, te dun, te vettig, te droog… Het is altijd wel een ander vreselijk verhaal. En dan nog liefst zondagse, zelfgemaakte frietjes thuis met een heerlijk stukje vis!

Ik ben goed in: Ik heb het gevoel dat ik goed ben in schrijven, omdat ik een blog heb om te onderhouden! Zo’n dingen vind ik wel altijd moeilijk om te zeggen…

Ik heb een hekel aan: Er zijn héél veel dingen die ik niet graag heb. Het eerste wat me te binnen schiet is yoghurt. Ughhhh, wie heeft dat uitgevonden? Ook haat ik arrogante mensen die helemaal denken dat ze hét hebben. Wat dat nu ook mogen zijn, zo’n air hoef je niet te hebben! Iedereen is gelijk en heeft evenveel rechten.

Droomberoep: Hoe cliché kan je gaan! Ik zou héél graag van bloggen mijn beroep maken, maar ik denk wel dat iedere blogger dat wil. Wat ik later ooit zou worden, weet ik voorlopig nog niet zeker, maar het moet iets zijn dat ik ontzettend graag doe.

Wat zou je graag willen: Ik zou van het nieuwe jaar 2014 een mooi jaar willen maken, dat de toekomst rooskleurig is!

Deze tag was echt een lichtpuntje voor me, ik vond het heel leuk om in te vullen. Ook voelde ik me weer een klein kind!

Als jij deze tag zou invullen, zou je dan ook typische cliché antwoorden formuleren als “mijn droomberoep is van bloggen mijn beroep maken”?

11 gedachten over “Tag | Mijn bloggerboekje

  1. Leuke tag om te lezen, zo leer je inderdaad beter de blogger achter de blog kennen. Oh nee, ik zou dat dus helemaal niet invullen, schrijven an sich ja! Maar dan meer richting de poëzie kant denk ik, gedichten schrijven en daar van kunnen leven.Wat ik ook graag zou willen doen is Levensbeschouwing/Godsdienst geven op een middelbare school maar daarvoor zou ik nog een aantal jaren (duur) door moeten leren. Ach eerst maar eens deze opleiding afronden.

  2. Oh Daniël, gewoon te Ah voor woorden-tragisch liefdesverhaal. Heb het laatste deel nog niet gelezen, maar die moet gewoon een goed einde hebben! Van bloggen zou ik niet mijn werk willen maken, maar als hobby is het fun. Vroeger had ik bij deze vraag het beroep van boer opgeschreven =]

  3. Pingback: Bloggersboekje-TAG | LightBlueDream

Reageer met liefde.

