Catrice Long Lasting Lip Gloss Tangerine Tango

catrice long lasting lip gloss

Weer een review van een Catrice product! Een tijdje geleden kreeg ik veel leuke reactie’s op de oogschaduw, en daarom besloot ik om deze lipgloss ook nog te reviewen, ook al was ik dat niet echt van plan. Maar ik heb wat te vieren (morgen meer!) en daarom vond ik het wel nog eens tijd om jullie een goede review te geven.

Swatches

Toen ik de lipgloss kocht, hoopte ik op een mooi nude kleurtje met een beetje oranje. Op mijn lippen draaide het iets anders uit, wat rozer. Maar toch vind ik het nog een mooie kleur!

DSC04751

DSC04754

DSC04699

Beoordeling

Voordelen

DSC04684

DSC04690

  • Het borsteltje heeft een wat andere vorm, wat ik fijn aanbrengen vind.
  • Een leuk Coral kleurtje. Niet alledaags!
  • Je voelt de lipstick niet zitten, het plakt maar een beetje.
  • Zoals we van Catrice gewoon zijn, is de prijs heel budget!
  • De houdbaarheid is wel ok voor een lipstick.
  • De kleur is echt héél shiny, blinkt erg, ondanks dat er geen shimmers inzitten!
  • Droogt mijn lippen niet uit, maar is ook niet tip top verzorgend.

Nadelen

  • De pigmentatie is niet zoals ik het had verwacht op mijn lippen. Bij de gewone swatch op mijn arm zag de kleur er veel anders uit.
  • Door de vorm van de applicator kan je wel handig aanbrengen, maar komt er te veel af.
  • Het overleeft geen hapje en/of drankje, helaas.
  • Als je goed kijkt naar de swatches, zie je al dat het de lipstick niet gelijk is aangebracht en op de ene plaats meer kleur blinkt dan op de andere.
  • Kijk nog wat beter naar de swatches en je merkt dat de kleur lichtjes in de lijnen loopt. En de foto’s nam ik nét na het aanbrengen.

Ik heb zo mijn twijfels. Er zijn evenveel nadelen als voordelen, en dat zou me normaal gezien moeten irriteren. Maar ik ben gewoon echt héél blij met de speciale kleur en dat is de reden dat ik de lipstick kocht.

Wat vind jij van Catrice lipsticks? Kan je je vinden in deze beoordeling, of ben je wel wat anders gewoon van het budgetmerk?

13 gedachten over “Catrice Long Lasting Lip Gloss Tangerine Tango

Reageer met liefde.

