Wishlist & €5 korting bij BOL.com

Ik ben best wel laat met het opstellen van een wishlist voor Kerstmis. Beter laat dan nooit, en onder dat motto maakte ik dit lijstje op. Het is een handige manier om hints (lees: bijna – verplichtingen) door te geven aan mensen die niet weten wat ze voor mij toch zouden moeten kopen.

wishlist

Alle boeken, de cd’s en het L’Oréal lakje zijn verkrijgbaar bij BOL.com

1: Over de nieuwe cd Prism van Katy Perry heb ik hier al geschreven, en tegenwoordig worden de liedjes meer en meer op mijn Spotify afgespeeld. Ik kan er echter niet tegen als ik het niet op cd heb!

2: De geometrische stijl na dit blogberichtje bleef me achtervolgen. Vooral de kettingen van het lijstje vond ik echt supermooi. Je kan ze met veel combineren en dat heb ik echt nodig!

3: Salute van Little Mix is nog zo’n topper die ik in huis moet hebben! Zouden jullie het leuk vinden om hier eens wat favorieten van te horen in een Music artikel? Van deze twee cd’s op mijn verlanglijstje wil ik wél beiden de deluxe edities, de (Spotify) leuke liedjes staan er allemaal op, en het kost maar een paar euro’s meer.

4: Over naar de boeken! Weet je nog niet dat ik hou van lezen, moet je dringend eens mijn boekreviews lezen. Ik hou van young adult en verfilmings, maar het allerbeste zijn de oorspronkelijke boeken. Ik zou daarom liever éérst het boek City Of Bones van Cassandra Clare lezen ( kronieken van de onderwereld: deel 1) voor ik mij waag aan de film. Dit boek MOET IK HEBBEN!

5: Van Beautiful Creatures heb ik wél al de film gezien, en wat was die goed! Helemaal mijn stijl op filmgebied, en het boek is echt een must voor mij. Wel heb ik liever niet de filmversie, maar de oorspronkelijke oude versie.

6: Angel is het eerste deel van een reeks, dat natuurlijk over engelen gaat.

7: Ik heb al een top coat van de L’Oréal Vernis lijn, en ik wil ook al heel lang een matt top coat. Niet erg duur, maar gewoon heel noodzakelijk om eens een mooie nailart te maken. Want ik hou van matt!

8: SEIZOEN DRIE VAN DE VAMPIRE DIARIES IS UIT! Daar kwam ik een week geleden achter, en als Damon freak moet ik mezelf bedwingen om niet rechtstreeks naar de winkel te rennen! Een bewijs dat de Vampire Dairies écht goed is, is dat zelfs mijn moeder er ook supergraag naar kijkt! Hetzij wat minder fanatiek…

9: Enders is het vervolg op Starters, en ik ben er erg benieuwd naar!

10: Ik hou van ringen. Ik krijg er geen genoeg van, maar het moet ook echt de perfectie zijn. Ook heb ik uit ervaring geleerd dat ik goede kwaliteit wil die niet verkleurd, want ik draag elke dag een ring. Ik kan er niet meer zonder! De kwaliteit van  Twice As Nice is ook om van weg te dromen! Op vlak van juwelen wil ook nog kettingen (zie nummer 2) en oorbellen. Ik ben al mijn kleine, simpele oorbellen beu, net als mijn weinige kettingen. STATEMENT wil ik zien!

Verder kan je me ook nog héél (ja, heel) erg blij maken met een kledings- of juwelenbon. Ik heb nood aan warme truien, leuke accessoires en vooral shoppen.

€ 5 KORTING bij BOL.com

Hopelijk maak ik je nu nog blij met een bon van Bol.com! Bij aankoop van €25 (in België) krijg je €5 korting tot en met 31/12. Ik vond de korting in een bijlage van een krant, Nina. Ik ben nog aan het twijfelen of ik iets zou bestellen, want er loopt een actie 2+1 gratis op een aantal make-up producten.

Tip: je vindt er veel cd’s, boeken en make-up, zoals je wel al op mijn wishlist kon zien!

KORTINGSCODE: BE-WELKOM328DA

Laat me weten wat je vindt van mijn wishlist en als je de korting hebt gebruikt, aarzel dan niet om over je aankoopjes te praten!

11 gedachten over “Wishlist & €5 korting bij BOL.com

Reageer met liefde.

