EOTD | Grunge Olive Green Metal

DSC04723

EINDELIJK! Eens een EOTD! De laatste keer experimenteer ik meer en meer met make-up, maar vergeet ik al snel om er eens fotootjes van te nemen. Vandaag had ik zelfs niet echt tijd, maar heb ik er toch aan gedacht om hier een Eyes Of The Day van te maken. In een hele FOTD had ik geen zin, vervloekte puistjes, maar ik vind toch wel dat deze EOTD redelijk goed is gelukt…

DSC04726

DSC04725

DSC04724

Ik bracht eerst een olijfgroene (eigenlijk meer een metalbruine) oogschaduw aan. Daarna wou ik afwerken met zwarte eyeliner, maar door een klein foutje (waarom zeg ik niet gewoon groot?) moest ik een beetje removen. Met als resultaat dat de geweldige kwaliteit van mijn eyeliner het niet meer zag zitten en een blauwe toon achterliet. Tja, hierdoor heb ik toch een mooie look verkregen! Ik blendde namelijk de blauwe kleur met de oogschaduw en verkreeg een speciaal effect. Hoe een foutje kan uitdraaien op een leuke look… Typisch Lyana!

Het resultaat is een leuke grunge look met metal effect. Ik ben er weg van!

Gebruikte producten (klik op links voor review!)

– eyeliner: Essence Superfine Eyeliner Pen

– mascara: Yves Rocher Wimperspreidende Volume Mascara

– oogschaduw: Korres

Wat vind jij van deze EOTD? P.S., ik zou het fijn vinden om nog wat meer vragen te krijgen op dit artikel! Dan maak je me echt blij!

7 gedachten over “EOTD | Grunge Olive Green Metal

Reageer met liefde.

