New in |Gouden, vintage kettingen

 

DSC04655

Ok, ik ben een beetje aan het vals spelen! Deze mini-shoplog is niet tot stand gekomen door even veel geld uit te geven. Maar wel door een leuk toeval.

Mijn moeder was haar aan het opmaken voor een etentje toen ze me wat oude kettingen van haar voorstelde. En echt, als ik zeg oud, mag je gerust weten dat ze eigenlijk al ruim 10 jaar in het juwelendoosje liggen. Daarom ben ik blij dat ik ze een tweede leven kan geven! Ik ben echt helemaal weg van ze!

DSC04660

Deze eyecatcher is helemaal waar ik al lang naar op zoek ben. Het is een kleine vintageketting, geometrisch, oogt toch klassiek met de parels. Dit is mijn absolute favoriet!

DSC04659

Deze mag anders ook niet onderdoen! Het is de kortste ketting van de drie, maar hij mag er zijn met zijn schattige strikje, dat me echt doet smelten. Ik dacht eerst dat de sluiting stuk was, maar heb net het tegendeel bewijzen. It made my day!

DSC04661

Deze ketting is de simpelste, gewoon goud met een leuk patroontje. Maar door zijn redelijke lengte kan je het toch nog leuk combineren.

Ik denk dat ik nu wel al mijn liefde heb getoond voor deze nieuwe favorieten! Laat me er wel nog even de nadruk op leggen dat ze allemaal van nepgoud zijn. Binnenkort zal je zeker en vast OOTD’s zien verschijnen, want nu heb ik echt leuke kettingen om mee te combineren.

Wat vind jij van het hergebruiken van sieraden of vintage in het algemeen?

11 gedachten over “New in |Gouden, vintage kettingen

Reageer met liefde.

