JEWELLERY | Favorieten bij Lobogato

Deze juwelen hebben al een tijdje mijn hart gestolen! Op een evenement, Brussels Vintage Market kwam ik het Belgische vintage-geïnspireerde merk voor het eerst tegen en ik was er meteen verliefd op. Hopelijk jij ook, want alle artikelen die ik hier nu aanhaal zijn te koop op deze site. Het merk is niet heel duur, maar ook niet spotgoedkoop. Volgens mij de perfecte combinatie om kwaliteit te leveren en toch je portefeuille niet te plunderen. Neem gerust een kijkje!

oorbelen undone

kettingen enzo undone

Ik ben helemaal weg van hun dromerige stijl! Ook geven ze aandacht aan wat de klant wil. Wat dacht je bijvoorbeeld van je eigen gekozen woord/boodschap op een origineel stuk? Ideaal als cadeautje voor de feestdagen! Je kan alle juwelen van Lobogato bestellen via de webshop, of kijk even naar de verkooppunten. Steun eens wat Belgisch materiaal dat verdient er te staan!

Ik had er een tijdje geleden trouwens een ketting en ring gekocht. Deze zal ik nog wel eens laten zien in een EOTD, toch benieuwd? In deze EOTD heb ik de ketting al een keertje gedragen. Let wel niet op de taal die ik in de prehistorie gebruikte!

Wat vind jij van dit merk?

10 gedachten over “JEWELLERY | Favorieten bij Lobogato

Reageer met liefde.

