Maak reclame voor je blog, krijg een nieuwe volger & spam erop los!

Dit artikel is helemaal voor jullie! Ik ben wel al veel blogs aan het volgen op Bloglovin, maar een leuke beschrijving en reclame voor jezelf mag er altijd wel bij. Kies zelf hoe je het aanpakt: beschrijf jezelf, pen de website van je blog neer, spam Facebook en/of Twitter, schrijf je ambities op…

spamjeblogafb

Hollander of Belg, gaan met die banaan (want wat zijn Nederlanders ook leuk!) 🙂 !

Leuk om te weten is dat je er een BLOGLOVIN VOLGER BIJKRIJGT! Extra motivatie om ervoor te gaan en mij blij te maken in het midden van de examens en alle stress!

20 gedachten over “Maak reclame voor je blog, krijg een nieuwe volger & spam erop los!

  1. Leuk, ik spam even mee..
    Ik schrijf over beauty en fashion op http://beautytalk.be
    Je leest er ook reviews en personal stuff.. Gisteren was Beautytalk trouwens jarig!! Dus loopt er een leuke winactie online! Volgende week volgen er nog meer!!! Zeker kijken!
    Eefje

  2. Jeej wat leuk! Ik hou echt van spammen hoewel het iedere keer weer een beetje lastiger wordt om een leuk verhaaltje in elkaar te draaien. Goed, ik ben Janine, 21 jaar en pabostudente (nederlands overig). Ik blog over mijn leven, wat me hierin bezighoudt en soms komt er een gedicht voorbij. Mijn blog is dus voornamelijk op persoonlijk gebied want ik vind het heerlijk mijn hersenspinsels te delen. Door op mijn naam te klikken kom je op de homepage van mijn site maar om jullie te lokken ga ik even twee links delen van blogposts waar ik best wel trots op ben: http://wp.me/p42Keo-cH een engels gedicht dat ik vandaag schreef (ik kreeg de meest awesome reactie van Lyana overigens 😉 ) en een andere persoonlijke blog http://wp.me/p42Keo-b3 die gaat over het zelfcensuren, wat ik dus niet meer wil doen. SPAMMM!!! hahaha

  3. Toevallig kwam ik je blog net op Bloglovin’ tegen, ging ik ‘m volgen en leek het me handig om meteen even ‘gebruik te maken’ (yek, wat klinkt dat profiteur-ish) van dit artikel! Grappig dat ik zelf ook een Spam Je Blog artikel online heb staan sinds gisteren!

    Ik ben Rosanne en ik blog op The Style Submarine ( http://thestylesubmarine.wordpress.com ). Doordat mijn interesses heel uiteenlopend zijn, zie je ook een verscheidenheid aan onderwerpen op mijn blog, ookal blijft mode altijd wel nummer één! Verder kan je vooral artikelen over fotografie, muziek en andere media van me verwachten en heel af en toe een beauty ietsje.

    Ook is het misschien leuk om te weten: ik zoek nog linkpartners 😀 die mensen komen dan op mijn pagina “Friends & Features” te staan in ruil voor mijn link/banner op een vergelijkbaar plekje op hun website/blog! Op m’n blog staat hier meer informatie over & ik beantwoord eventuele vragen met alle liefde van de wereld 🙂

    X Rosanne

  4. Ik heb de bovenstaande blogs 1 voor 1 bezocht, en het moet gezegd, er zitten hele leuke bij 🙂 Dus maak ik er bij deze ook maar eens gebruik van 😉
    Ik ben een 23jaar jonge westvlaamse meid, met hoe kun je het raden, een passie voor fashion,beauty (en interieur), bloggen is voor mij de ideale uitlaatklep om met andere meiden over dit soort dingen te praten, in het dagelijkse leven werk ik namelijk in een fietswinkel,als enige vrouw met 6 mannen :p
    Iedereen is dus super welkom op mijn blogje -> http://liezieblogt.wordpress.com

    xx.Liezie

Reageer met liefde.

