Music #2 | Favorieten van Bangerz en Prism

Er kwamen net op een korte tijd zoveel leuke albums uit dat ik hierover wel wat moest delen! Dit kan niet in één post, maar zal ik spreiden op een aantal weekjes. Met deze keer deze 2 albums! Ik koos er bij beiden een top 5 uit.

naamloos

miley-cyrus-bangerz-album-art

MILEY CYRUS-BANGERZ

Ik dacht echt dat haar nieuwe songs erg zouden zijn, omdat ze de laatste tijd echt maar weinig kleren draagt. Eigenlijk heeft dit album mij wel verrast in de positieve zin! Alle songs zijn krachtig en powerful! De leukste heb ik eruit gepikt:

Kopen als: Je zin hebt in no-nosense liedjes met een vrolijke, feestende, en leuke oppepper!

KATY PERRY – PRISM

Dit album bekeek ik per toeval, want vroeger was ik echt niet voor de suikerzoete songs van popicoon Katy Perry. Nu zijn haar liedjes volwassener, beter en hebben ze een mooie betekenis. Dit album ga ik zeker kopen, ik ben echt grote fan!

Kopen als: Je houdt van goede pop mét een betekenis!

 

Laat eventjes weten wat je van de albums vindt op het eerste gezicht. 🙂 Ik ben er weg van!

 

9 gedachten over “Music #2 | Favorieten van Bangerz en Prism

  1. Prism heb ik ook en die vind ik erg leuk, miley ben ik niet echt fan van, vooral omdat ze zo half naakt in de rondte paradeert en zo veel aandacht trekt enzo.. Ik weet het niet.. Katy Perry is voor mij wel een all time favorite

Reageer met liefde.

