Home Cinema #3 |Cheerleadende, meisjesachtige pinguïns

Na de eerste en tweede editie van Home Cinema, heb ik weer een aantal films bekeken. Ik ben benieuwd wat jij er van vond, want de stijlen zijn weer redelijk uiteenlopend!

Mr. Popper’s Pinguïns

Een grappige film waarvan ik echt lage verwachtingen had, maar die me toch aangenaam heeft verrast omdat het zo grappig was!

Kijken als:  Je houdt van humor, dieren en het zelfs leuk moet zijn voor kinderen.

7/10

Bring it on

Deze film was wel eens leuk voor de afwisseling, maar ze moeten mij niet nog meer moves laten zien en latere films zoals bring it on again, bring it on: all or nothing, of de laatst uitgekomen bring it on: fight to the finish. Eén cheerleading film is al genoeg!

Kijken als: Cheerleaden en softe high-school films je ding zijn.

6/10

Monte Carlo

Deze film is nog vrij recent, en Selena Gomez en Leighton Meester spelen erin mee. Eerst denk je: dit is nu echt een typische verhaallijn. Maar eigenlijk mogen we allemaal wel eens meisjesachtig zijn en de hele film uitkijken terwijl je bedenkt hoe je het zelf zou ervaren. Ik vond deze film wel eens een leuke afwisseling!

Kijken als: je eens een avondje vol meisjesachtige, dromerige ik-wou-dat-ik-dat-was ervaring wilt!

8/10

The cake eaters

In een Amerikaans stadje waar normaal gezien nooit iets speciaal gebeurt, wordt het verhaal verteld van twee tieners die verliefd worden op elkaar. Met elk hun eigen mentale of fysieke beperking. De film is echt saai, ik dacht dat dit een originele inkijk ging geven op liefde tussen mensen met een beperking, maar niet dus! Kijk zeker de trailer, want daardoor weet je al bijna heel het verhaal… En na de hele film heb je nog niets bijgeleerd!

Kijken als: je zin hebt in een avondje reality, ook al is het geen aanrader.

4/10

Johnny English Reborn

Een hilarische film met een al even grappige hoofdrolspeler aka Mister Bean! Toch nog wat anders dan enkel grappig, er zit gelukkig nog een verhaal in dat je moet meevolgen.

Kijken als: humor en actie volgens jou de ideale mix is! Voor mij alvast wel… TIP: Johnny English Reborn is de opvolger van Johnny English.

7,5/10

Deze vijf films zitten er weer op, en ik sta te popelen om weer zo’n artikel te maken! Of je de films nu kent of niet, laat zeker een reactie achter. Gaat het niet over de films, zeg dan maar iets over jouw ervaringen met bijvoorbeeld cheerleaden…?

 

2 gedachten over “Home Cinema #3 |Cheerleadende, meisjesachtige pinguïns

Reageer met liefde.

