Review | Studio Line Silk & Gloss Krullen Mousse (anti-frizz 24h)

DSC04264

Een product dat ik al een tijdje gebruik voor mijn haar, Studio Line Silk & Gloss Krullen Mousse (anti-frizz 24h), en het is nieuw. Ik review zo’n product pas na een tijdje, want je had hem misschien al gezien in deze shoplog. Dan weet ik tenminste echt hoe ik het product kan beoordelen.

Beloftes zijn alvast om mooie, sterke krullen te bieden. Dit gedurende 24 uur én anti-frizz.

Beoordeling

DSC04606 DSC04613 DSC04614 DSC04615 DSC04616

De applicator is erg handig, maar je moet wel goed schudden voor gebruik. Ik nam eigenlijk best veel mousse voor mijn lang haar, maar dat is dan weer goed om de structuur te zien. Je brengt het aan na de douche op vochtig haar en laat het vervolgens natuurlijk drogen voor het beste resultaat. Het aanbrengen zelf ging heel vlot. De mousse wordt snel opgenomen in het haar terwijl je het met je hoofd opzij mooi over de puntjes verdeeld. Het is een heerlijke structuur, want ik “knijp” het er zo in en kneedt mijn haar zodat er later mooie krullen uit voort komen.

Mijn haar droogt wel wat trager, en je ziet eerst dat de mousse je lokken wat stijver nat houdt, maar als het eenmaal droogt heb je echt prachtige krullen. Ik heb al krullen van nature, maar toen ik een keertje dit beautyproduct niet gebruikte, had ik echt minder mooie krullen. Misschien is het ook eens een goed ideetje om je golvend haar zo mooier in model te brengen? Ik ben alvast laaiend enthousiast!

Voordelen

– handige applicator

– mooi gelijkmatig aan te brengen

– de mousse wordt goed opgenomen door je haar

– je kan je lokken echt in model brengen en hierdoor kiezen of je veel of minder krullen wil

– het aanbrengen kan vrij snel

– je haar glanst meer en lijkt gezonder

– goedkoop

Nadelen

– je haar droogt wat trager

– het is enkel mogelijk op vochtig haar, dus na een douche of bad

– Hij is niet anti-frizz, maar dat ligt echt aan mijn tegenwerkende haar!

Ik ga dit product echt blijven gebruiken, want het is het perfecte product voor mijn dik, pluizig en krullend haar. Als je een ander haartype hebt, zou ik dit product ook wel aanraden om in model te brengen. Je kan het kopen bij Kruidvat voor €4,99 voor een inhoud van 200 ml

Lijkt dit product jou een goed alternatief voor je huidige haarverzorging?

8 gedachten over “Review | Studio Line Silk & Gloss Krullen Mousse (anti-frizz 24h)

  1. Ik zal het eens proberen. Zweer nu al jaren bij Andrélon Krullenmousse, maar wie weet werkt dit ook 🙂

    Ps. Ik ben je gaan volgen op Bloglovin. Zou het leuk vinden als je me terugvolgt! 🙂

Reageer met liefde.

