FASHION | Mijn lievelingsjeansmerken

Het idee voor deze blogpost is ontstaan door het feit dat ik op zoek was naar een goede winterjeansbroek om mijn stash aan te vullen. Want ik baal ervan dat ik in een paar broeken niet meer kan, dus heb ik er toch wel minstens één nieuwe nodig. De voorbije maanden had ik nood aan comfortabele merken, en dat vond ik in deze! De merken zijn trouwens allemaal verkrijgbaar bij Zeb, behelve Lee. Daar ga ik trouwens straks naartoe om te shoppen, want mijn maat moet normaal gezien zijn binnengekomen…

Lee

Lee wordt niet verkocht in Zeb, maar wat ik leuk vind aan het merk is dat ze niet enkel broeken verkopen. Ook gewone kledij kan je er vinden, natuurlijk wel wat duurder…

Logger

Leuke innovatieve bretellen!

lee2 lee 1

Salsa

Dit merk is ietsjes goedkoper dan de anderen en onderscheidt zich in speciale vormen van zakken en vormgeving! Zo heb je verschillende modellen die je lichaam bovenbenen liften en de vrouwelijke vormen in de kijker zetten.

salsa1 salsa2 salsa3

Levi’s

De naam van Levi’s lijkt op het eerste zicht hard op Lee, en heeft ook wel wat hetzelfde concept. Maar wat een pluspunt is aan Levi’s, is dat het al lang bestaat en heel erg authentiek is. Met de CURVE ID kan je trouwens perfect je maat vinden. En het patroontje op de achterzakken is ook typerend.

levis 1 levis 2 levis3

MAC

Dit is het enige merk waarvan ik zelf nog geen broek heb, maar ik paste ze wel in de winkel. Hun jeansbroeken zitten echt het aller-comfortabelst, maar zijn daardoor wel het duurst. Alle modellen zijn klassiek, maar daardoor wel héél elegant. Tel voor één broek van al deze merken ongeveer iets minder dan €100, en je hebt een hele comfortabele.

SKINNY%20CLEAN_D940AUTU%20FANSY DREAM%20JEANS%20COLOR_467RDK%20OXBLOOD

Het belangrijkste voor mij is dat broeken goed zitten, niet zo hard spannen dat je er niet meer deftig mee kan zitten. Het is voor mij lastig om een goede broek te hebben want ik heb lange benen. Zo kom ik aan lengtemaat 34 en een kleinere taille, maar toch heb ik redelijk dikke bovenbenen. Gevolg: de juiste maat is echt moeilijk te vinden en ik moet duizend keer passen. Dan is het handig als je een kwaliteitsmerk hebt! Denk niet dat ik enkel broeken van deze dure merken heb, want toevallig heb ik er net goedkopere gekocht. Hint naar een shoplog!

Wat is jouw favoriete jeansmerk?

2 gedachten over “FASHION | Mijn lievelingsjeansmerken

Reageer met liefde.

