POLL | De nieuwe lay-out van Birds4Free

cropped-63556_371062973006310_1660130300_n1.jpg

Zoals jullie misschien wel al hebben gemerkt, heeft Birds4Free een nieuwe lay-out gekregen! En ik ben er trots op. Ik was aan het twijfelen of ik dit zou doen, maar ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt.

Het nieuwe thema vind ik veel professioneler. De berichten worden overzichtelijker weergegeven volgens mij. De achtergrond matcht ook perfect me hoe ik mijn blog zie. Vrolijk en kleurrijk! De lay-out vond ik er wat strak uitzien gisteren, dus paste ik de header en achtergrond aan. Wel heb ik een probleempje met mijn subtitel die onleesbaar is. Iemand een oplossing? Ik ben nu vooral trots op mijn sidebar, die eindelijk volledig is! Alle volgknopjes, maar nu ook een Gravatar profiel. Echt erg leuk dat ik dit eindelijk heb gevonden!

Ik hoop dat jij evenveel potentie ziet in mijn lay-out, daarom vraag ik het snel en simpel me teen poll

 

Je mag altijd nog eens extra reageren, daar word ik blij van!

 

9 gedachten over “POLL | De nieuwe lay-out van Birds4Free

Reageer met liefde.

