Franklin & Marshall | The alternative Superdry

Ken je het, die hele Superdry hype? Waarbij opeens veel jongeren het dure merk begonnen te dragen op school? Ik deed er alvast niet aan mee, want Superdry is gewoon niet mijn stijl. Alhoewel ik sommige dingen wel mooi vond, maar dan echt wel vreselijk overdreven duur.

Waarom dan deze “alternatieve” Superdry? Wel, Franklin & Marshall heeft eigenlijk wat hetzelfde concept als Superdry, hun logo staat ook bijna overal op. De prijzenklasse is hetzelfde, maar de stijl is volgens mij toch anders. Zonder chinese tekens, want help, wat vind ik dat erg op zo’n Superdry t-shirt! Daarom zeg ik nu met vol enthousiasme: MOVE OVER SUPERDRY! Je broertje is op weg de wereld te veroveren…

f&m donde

Prijzen en verkoopsinfo: 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Aan dit lijstje te zien, durft Franklin & Marshall toch af en toe wat schattiger en meisjesachtiger te gaan. Het is en blijft een sportief merk, maar als je écht zoekt vind je er wel leuke items tussen.

Wat ik nog altijd het aller-allerleukste vind aan het merk zijn de sport-/joggingbroeken. Ik heb er zelfs drie geselecteerd in het lijstje hierboven. Zelf heb ik er één gekocht in een outlet, omdat ze redelijk prijzig zijn. Maar de kwaliteit is top! Het plakt, spant niet en is zacht. Ook de typische touwtjes zijn gewoon een topper. Ik denk dat ik er eens ootd van ga maken, aangezien ik met deze broek bijna altijd ga hiphop dansen. Als ik echt een mooie combinatie vind van deze favoriet, maak ik gegarandeerd foto’s voor jullie!

Nog eens kort samengevat is dit een sportief merk met heel wat originele insteken (zie die aparte stuks hierboven!) dat redelijk duur is, maar wel een goede kwaliteit biedt. Dat zegt de joggingbroek althans toch… Volgens mij is dit merk wel deze blogpost waardig, en moet het wat meer beroemdheid verwerven.

 

Wat vind jij van Franklin & Marshall? Kende jij het al?

 

4 gedachten over “Franklin & Marshall | The alternative Superdry

Reageer met liefde.

