Review | Yves Rocher Wimperspreidende Volume Mascara

review mascara yr

Een basic die iedereen wel heeft: een zwarte mascara. Bijna voor dagelijks gebruik, dus daarvoor wil je wel een perfect product dat voldoet aan je eisen. Deze keer test ik een eerste mascara van Yves Rocher. Benieuwd geworden? Op onderzoek naar de kwaliteit van dit essentiële beautyproduct!

DSC04503

DSC04504

DSC04505

DSC04506

Zoals je ziet, is het een redelijk dun borsteltje met geen heel uitgesproken vorm, slechts een klein beetje wijder aan de uiteinden. Het design is simpel, een basic mascara in het Yves Rocher assortiment. Dit is namelijk de goedkoopste, met zijn €17,90. Er bestaat ook nog een waterproof model.

Voor en na

Hier zie je telkens één foto met mijn naakte wimpers en twee met de mascara.

boven done

front done

onder done

Eventjes over de beloftes waaraan Yves Rocher wil voldoen:

“Mascara voor een open blik: Het speciale
volumeborsteltje spreidt de wimperhaartjes; de crèmesamenstelling blijft tot wel
12 uur perfect zitten.

Deze volumemascara is ideaal om uw wimpers voller te maken en u een meer open blik te
geven
.

Een mascara die de wimperhaartjes
perfect van elkaar scheidt en ze spreidt als een waaier. De wimpers worden
gekamd, gedefinieerd en krijgen meer volume.”

Kort samengevat: We want volume en een open blik!

Beoordeling

Voordelen:

+ Ik krijg wel degelijk meer volume, en dat redelijk snel voor mijn kleine wimpers.

+ Behalve volume toevoegen, krijg ik vooral veel langere wimpers!

+ Het is een intense zwarte kleur.

+ Geen klontertjes!

+ Het borsteltje kan mijn onderste wimperrij ook wat volume geven.

Nadelen:

– Rijkt niet perfect aan mijn buitenste wimpers. Wel voldoende, maar niet perfect zoals je misschien al merkte aan de fotos.

– Mijn wimpers klitten vanboven een beetje bijeen, maar dat kan je oplossen door er eens door te gaan met een borsteltje.

– Tegen het einde van de dag heeft de mascara toch wel wat kleine, zwarte puntjes achtergelaten onder mijn wimperrij.

Voor mij is dit echt wel een volwaardige mascara, die doet wat hij moet doen. Mijn korte wimpers hebben gewoon volume én lengte nodig. Ook al heb ik ook nadelen opgenoemd, dat is vooral om extra kritisch te zijn. Maar deze mascara is wel perfect, met zijn nadelen incluis. Tip: scoor hem met een korting bij Yves Rocher! In de winkel krijg je namelijk vaker wél korting dan geen.

Wat vind jij van deze mascara van Yves Rocher?

 

5 gedachten over “Review | Yves Rocher Wimperspreidende Volume Mascara

  1. Ik merk ook vaak dat er op het einde van de dag wat is afgebrokkeld met deze mascara. Gelukkig werkt hij voor de rest wel heel goed 😉

Reageer met liefde.

