Fashion | Op zoek naar … winteraccessoires?

Uit veel artikels is al vaak gebleken dat ik een zwak heb voor merken als Esprit. Vertrouwde merken waar ik al van kinds af kleertjes vandaan haal, die moet je maar herontdekken in je verdere leven. Dat is ook het gevoel dat ik heb bij Esprit, het is een vertrouwd kwaliteitsmerk zonder al te veel poespas.

Daarom vond ik het ook wel eens nodig om een paar favorietjes op te sommen die een mooi overzicht geven van dingen die jij nog kan ontdekken bij Esprit. Het bekende merk ken je uiteraard van de kledij, maar wat dacht je van accessoires en schoenen?

Al deze artikelen zijn verkrijgbaar via één klik op Esprit.

Sjaals

sjaals

Ik ben echt helemaal into sjaals, zeker sinds ik heb opgemerkt dat ik er ook écht nodig heb. Wel is de zoektocht altijd zo moeilijk omdat ik de perfecte zoek die NIET prikt! Wat hatelijk als een supermooie en goedkope sjaal enkel bij mij prikt… Maar goed, ik weet dat Esprit een goede kwaliteit heeft dus wil ik je vooral deze sjaals niet ontmoedigen. Ik zou zeggen: kies voor kleur of zelfs verschillende! Ik zou er iets van krijgen om dag in dag uit een zwarte sjaal te moeten aandoen, maar zoals bij alles moet je best afwisselen en combineren.

De winter tot aan de uiteinden

winter

Mutsen, nog zo’n musthaves die ik moet kopen! Goed gecombineerd met je sjaal zijn ze al helemaal geweldig! Wat ik opmerk na deze twee eerste selecties is dat ik vaak naar oranje grijp. Ook in het dagelijks leven (kleine hint naar een shoplog)… En check deze handschoenen! Met touchscreen vingertopjes, wat ons dagelijks leven nog praktischer zou maken dan gewoonlijk.

Eindelijk, juwelen

accessoires

Ik ben zo’n juwelenfreak die altijd, maar dan ook écht altijd naar de perfecte ring en oorbellen zoekt. Nu heb ik dingen om bij weg te dromen! Misschien op mijn verlanglijstje zetten en wie weet wat de feestdagen zullen brengen…

De aztec- en bladring zijn helemaal mijn ding. Wat volgens mij ook niet mag ontbreken in je huidige stash zijn elegante, rosé gouden horloges en eye-catchers van armbanden.

Go black

overige

Als afsluiter nog wat overige artikelen die mij nauw aan het hart liggen: een handige portefeuille, comfortabele biker schoenen en een grote, praktische tas. In het zwart eindeloos combineerbaar.

Wat vind jij van de geselecteerde artikelen? Laat het mij gerust weten.

3 gedachten over “Fashion | Op zoek naar … winteraccessoires?

  1. Ik hou van zwart (nep) leer, de handschoenen zouden trouwens super handig zijn! Ik ben namelijk écht zo’n doos die haar telefoon nog een keer uit d’r handen laat vallen met de gewone handschoenen en het onvermogen daarmee normaal een telefoon te besturen, haha.

Reageer met liefde.

