OOTD | Daar staan we dan, in het oranje en de herfst

Déjà vu. Die momenten zijn wreed, als je van het ene seizoen in het andere stapt. Vol goede voornemens, heimwee en vooral goede vooruitzichten. Ik startte één van die eerste herfstdagen goed, toen het nog goed weer was. Toen kon ik nog korte mouwen dragen! Als ik nu buitenkom, voel ik die iele en koude lucht door mijn kledij heen snijden, dan heb ik niet genoeg aan één laagje.

Maar hier krijg je nog een laatste zomerse outfit, een klein onderdeel van die ironische, zalige zomer.

DSC04376 DSC04380 model1 model2 model3 model4 detail 1 Detail 2

Zoals je ziet, scheen de zon toen nog vrolijk en kon je nog ongestoord buiten gaan met je hond die je op een van de foto’s ziet verschijnen in de rechterhoek. Hij was er graag bij!

Kleed: New Look | Legging: Mexx | Ketting – Get Infected | Oorbellen: Six | Lint als riem – Natalie Vleesschouwer | Armband – onbekend

Op naar een herfst vol inspiratie op Birds4Free!

12 gedachten over “OOTD | Daar staan we dan, in het oranje en de herfst

  1. Wat een mooie foto’s! Heerlijke outfit dat me een beetje heimwee geeft naar de zomer, aan de andere kant is de herfst een nieuw en fris begin.

Reageer met liefde.

