WE Fashion | Favorieten en kortingscode

Nooit gedacht dat reclameboekjes mij zouden beïnvloeden! Denk aan kleine boekjes vol kortingen die je krijgt bij bepaalde kranten of tijdschriften. Wat was ik blij dat ik een kortingcode met jullie kan delen met een bekend merk: WE!

Wie kent WE niet? In de grootsteden vind je er overal wel eentje. Maar wat mij altijd zo irriteerde was dat er eigenlijk in de winkel niet veel leek te hangen. Ik weet wel dat het goede kwaliteit is en ça va is qua prijzen, maar ik vond er nooit eens iets. Volgens mij lagen er alleen maar basics. Gelukkig zag ik deze bon als een perfecte kans op mij wat meer te storten op het merk en écht te gaan kijken naar zijn mogelijkheden en stijl.

Ik pikte mijn favoriete artikelen uit, die er volgens mij uit sprongen. Oordeel zelf!

ProductList-V5

Trui – €29,95

ProductList-V5

Jas- €99,95

trui

Vest – €49,95

ProductList-V5CASU6TER

Rok – €49,95

ProductList-V5CA84G5Z5

Blouse – €39,95

77473318_60_7

€24,95

77645692_812_7

€17;95

sjaal

€19,95

Uitslag en kortingscode

De code die je kan invoeren bij de online webshop is WE2013NINA. Hij is geldig t.e.m. 30 november én je krijgt er een gratis WE shopper bij.

Mijn conclusie over dit merk is dat je er goede basics van een even goede kwaliteit kan vinden. Ga er wel niet van uit dat je er extra speciale en exclusieve dingen spot. Wees nog altijd realistisch, zeg ik dan. Of ik de code uiteindelijk ga gebruiken? Geen idee, eigenlijk. Ik ga binnenkort shoppen, dus ook naar een WE, en wie weet wat ik daar al kan vinden. Ik heb nu een andere ingesteldheid en zin om er accessoires zoals bijvoorbeeld sjaals te zoeken.

 Wat zijn jouw ervaringen met WE?

P.S.: Binnenkort mag je nog een bekende site met kortingscode verwachten!

10 gedachten over “WE Fashion | Favorieten en kortingscode

Reageer met liefde.

