Tag | Van de A tot de Z

tag van de a tot de z

Oorspronkelijk ken je deze tag misschien al als de ABC-tag, maar ik had zin om hem wat te vernederlandsen. Spijtig dat de tag in het Engels is geschreven, maar mijn antwoorden blijven even klaar als ze duidelijk kunnen zijn. Ready, set, go!

Age (leeftijd): 15 jaar. Ik verjaar op 19 februari, en het liefste wat tieners zeggen is dat ze “bijna” 16 zijn, en niet 15-en-eenhalf.

Best friend (beste vriendin): Ik heb twee beste vriendinnen die ik beiden al lang ken. Ik zou ze allebei niet kunnen missen, ookal zijn ze eigenlijk zo verschillend. We noemen onszelf ook wel eens de Drie Musketiers. Zalig, toch?

Chore you hate ( karweitjes die je haat): Onkruid plukken, vreselijk. Gelukkig doe ik dit nooit. Wel grappig dat ik de tegengestelde broer van afwassen leuk vind: afdrogen.

Dreamhouse (droomhuis): In een droomhuis moet je je thuisvoelen, en ik kan niet weten wat ik als volwassene zou willen. Op dit moment lijkt me dat gewoon een huis met een tuin dat ik zelf inricht. Kieskeurigheid kan je leren!

Essential start of the day (Noodzakelijke start van de dag): ’s Ochtends ben ik een zombie. Wie vind er gesprekjes aan het ontbijt uit? Ik knik, kijk door het raam, eet, zorg dat ik op tijd ben en haat school. Essentieel? Nee. Maar dat is het eerste wat ik doe ’s ochtends!

Favourite colour (favoriete kleur): Appelblauwzeegroen. Ik heb het al eens verteld in deze vorige tag, de fun is eraf 😉 .

Gold or silver (goud of zilver): Da’s een moeilijke! Ik draag bijna altijd zilver, want het past bij alles. Dat wil niet zeggen dat ik goud haat, maar het is voor mij feestelijker. Brons zit daar wat tussen.

Height (lengte): Pff, 1m80. Als het al niet groter is!

Instruments I play (instrumenten die ik speel): Ik was vroeger lui, en heb daar nu spijt van. Ik zou graag piano of gitaar spelen!

Job title ( job titel): Fail. Blogger.

Kids: Nee, geen tienermoeder :).

Life is incomplete without (het leven is onvolledig zonder): de kleine dingen waar ik van geniet.

Music that you always listen to ( muziek waar je altijd naar luistert): Momenteel Demi Lovato en Ariana Grande. Over haar heb ik al geschreven!

Nickname: Het was echt tof om elkaar met de twee eerste letters te noemen op de lagere school. Ziehier Lyli!

Overnight hospital stays (nachtelijke ziekenhuisverblijven): Ik ben nog nooit in een ziekenhuis geweest, behalve dan toen ik werd geboren.

Phobias or fears (fobieën of angsten): Ik haat spinnen en heb hoogtevrees.

Quote from a movie: “For over a century, I lived in secret. I know the risk, but I have to know her.” – The Vampire Diaries. Heb ik al gezegd dat ik houuuuuuuuuuu van Te Vampire Diaries? Wanneer komt dat vierde seizoen nu eindelijk uit?

Reason to smile (Reden om te glimlachen): Een lieve reactie op mijn blog!

Siblings (broers en zussen): Een zus van 26. Het is leuk om een oudere zus te hebben! 😀

Time you wake up (wanneer je opstaat): Tijdens school kwart voor 7, anders het liefst 9. Ik heb graag nog wat van mijn dag.

Underwear( ondergoed) : Boxers!

Very important day this year (belangrijke dag dit jaar): Die moet volgens mij nog komen!

Worst habit ( slechtste gewoonte): Nagelbijten, controleren, rommel maken en dan op mezelf boos zijn tijdens het opruimen.

X-rays you’ve had done (röntgenfoto’s die je hebt gemaakt): Dit is wel de raarste vraag van de tag. Geen enkele, gelukkig!

Yummy food you make (lekker eten dat je maakt): Cupcakes, maar het is al een hele tijd geleden…

Zoo-animal (dier uit de zoo): Ik lijk op een giraf, dus ik ben er ook een.

Ik hoop dat je deze tag leuk vond om te lezen, ik vond het alvast leuk om eens over iets anders te bloggen.

P.S.: op deze foto draag ik deze nagellak en deze lippenstift. Twee reviews die jij hopelijk leuk vindt/vond!

8 gedachten over “Tag | Van de A tot de Z

    • Thank you for the compliment! Do you speak Dutch? Because your blog is English 😉 I like to read English blogs, but then I remind myself that they can’t read my posts.. However, did you understand anything of it? P.S.: I followed you with pleasure! Your blog is nice too.

Reageer met liefde.

